غلام رضا رضوانی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج گفت: مقدمات برگزاری راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن توسط شهرداری فراهم شده است.

غلامرضا رضوانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، عصر دیروز (۱۸ بهمن) اولین جسله ستاد استقبال از بهار با حضور مدیران خدمات شهری مناطق دهگانه و رئسای سازمان‌های وابسته به خدمات شهر برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه تکالیف و وظایف همه حوزه‌های مذکور در روزهای پایانی سال و ایام عید مشخص و ابلاغ شد.

وی توضیح داد: گل کاری بهاری سطح شهر توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، برنامه ریزی برای برگزاری مراسم پنج شنبه آخر سال توسط سازمان مدیریت آرامستان‌ها، استقرار خودروهای آتش نشانی در ورودی‌های شهر، تامین میوه شب عید در مکان‌های مشخص از طریق سازمان میادین از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

وی اضافه کرد: هماهنگی جهت جمع آوری به موقع زباله توسط سازمان مدیریت پسماند از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

این مسئول گفت: علاوه براین، بنا شده جلسه‌ای دیگر با حضور شهردار و رییس سازمان فرهنگی برگزار شود تا در خصوص چگونگی انتشار بروشور معرفی کرج، استقرار اکیپ‌های فرهنگی برای میزبانی از مهمانان نوروزی و ... تصمیم گیری شود.

رضوانی همچنین به برنامه ریزی برای برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: مقدمات برگزاری راهپیمایی خودرویی توسط شهرداری فراهم و چهار مسیر خودرویی تعیین شده است.

وی ابراز کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، مقدمات برگزاری کارناوال گل در روز ۲۲ بهمن توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری فراهم شده و علاوه بر این، در شب ۲۲ بهمن ماه آسمان کرج نورافشانی می‌شود و نقاطی که قرار است نورافشانی شوند مشخص شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =