سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی  شهر

شهردار کرج گفت: تکمیل پروژه همت ۸ هزار میلیارد تومان هزینه دارد که بنا شده ۵۰ درصد آن را دولت متقبل شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز مصطفی سعیدی سیرائی در سی و نهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج به اینکه تکمیل پروژه قطار شهری از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری است، تاکید: برای تامین بخشی از اعتبار مورد نیاز این پروژه قول‌هایی مبنی بر کاهش سهم سایر کلانشهرها از اوراق مشارکت سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و اختصاص سهم بیشتر به کرج داده شده است.

سیرائی تاکید کرد: علاوه براین، بنا شده ۱۰۰ میلیارد هم از بودجه عمومی دولت به این پروژه تعلق بگیرد.

شهردار کرج ادامه داد: با توجه به افزایش تورم و بالا رفتن قیمت دلار، تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه ساده نیست.

تکمیل پروژه همت چقدر هزینه دارد؟

شهردار کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود به وضعیت پروژه ادامه همت اشاره کرد افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته برای تکمیل این پروژه به بیش از ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که بنا شده ۵۰ درصد این هزینه را دولت متقبل شود.

وی اضافه کرد: باید از زحمات همه همکاران در دوره‌های قبلی مدیریت شهری برای تکمیل پروژه‌های کلیدی شهر قدردانی کرد.

اورهال ماشین آلات شهرداری ادامه دارد

این مسئول تاکید کرد: همه همکارانی که طی سال‌های گذشته در لایه‌های مختلف مدیریتی مشغول به کار بودند، خدمات ارزنده‌ای برای توسعه شهر و جلب رضایت شهروندان ارائه داده و منشاء خیر بوده اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طی چند ماه گذشته اقدامات مناسبی در حوزه مدیریت پسماند، خدمات شهری و ... صورت گرفته، افزود: طی این مدت بسیاری از ادوات سازمان خدمات موتوری سابق اورهال شده و در گوشه گوشه شهر بکار گرفته شده است.

وی ابراز کرد: امیدواریم با ردیف‌هایی که برای بودجه ۱۴۰۱ درنظر گرفته شده مابقی ماشین آلات سنگین شهرداری اعم از لودر، گریدر و ... تعمیر شود و به چرخه استفاده در مجموعه مدیریت شهری بازگردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =