22 - کراپ‌شده

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج به منظور پیگیری درخواست‌های شهروندان، با حضور در مسجد امام رضا (ع) واقع در کلاک بالا، با اهالی این محله دیدار و گفت و گو کرد.

سید احمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به دیدار مردمی در مسجد اما رضا (ع) واقع در محله کلاک بالا گفت: گره گشایی از کار مردم در چارچوب قوانین و مقررات   به صورت ویژه در دستور کار منطقه قرار دارد.

حسینی با اشاره به لزوم رعایت قوانین، ضوابط شهرسازی و دستور العمل‌ها در ساخت و ساز و اجرای طرح تفصیلی و احداث معابر و فضاهای عمومی، شهروندان را به مراجعه به شهرداری منطقه ۱۰ برای به روز رسانی پرونده‌های ملکی تشویق کرد. 

وی ضمن شنیدن صحبت‌ها و درخواست‌های شهروندان عنوان کرد: عمده مطالبات شهروندان و نمازگزاران تعیین تکلیف املاک و اراضی کلاک بالا جهت دریافت سند و اجرای ساخت و ساز براساس اصول مهندسی و ایمنی ساختمان است که دستورات لازم در این خصوص صادر شد. 

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج با بیان اینکه ملاقات‌های مردمی در مساجد به‌منظور بررسی مشکلات موجود در سطح منطقه صورت می‌گیرد، گفت: دیدار با مردم در مساجد و حل مشکلات آن‌ها از جمله برنامه‌های است که به صورت مستمر انجام خواهد شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =