مرتضی شریف کاظمی

مدیر منطقه دو شهرداری کرج گفت: پروژه‌های عمرانی همسو با نیاز شهر و شهروندان به عنوان یکی از ابزارهای لازم، زمینه را برای اجرای موفق طرح های توسعه شهری فراهم می کند.

مرتضی شریف کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز در تشریح اقدامات عمرانی منطقه عنوان کرد: باتوجه به افزایش عبور و مرور در محورهای حسین آباد و شیخ آباد در مسیر مواصلاتی شهر فردیس، عمده مطالبات مردمی مربوط به روان سازی ترافیک این معابر پرتردد و رفع گره‌های ترافیکی در این نقاط است که در اولویت اقدامات منطقه قرار گرفته است.

وی بابیان اینکه اقدامات عمرانی منطقه همواره همسو با نیاز شهر و شهروندان اجرایی می شود، افزود: بر این اساس پروژه های عمرانی از مهمترین سازه های اجتماعی یک کلانشهر هستند و لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اجرای اقدامات شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و توجه به آن از ملزومات مدیریت شهری به شمار می‌رود.

مدیر منطقه دو شهرداری کرج در خصوص اجرای پروژه خیابان موازی حسین‌آباد گفت: پروژه خیابان موازی «حسین‌آباد - راه آهن» به مساحت چهار هزار و ۲۵۵ مترمربع که بخش عظیمی از گره ترافیکی این محدوده را مرتفع می کند تا چند روزآینده به بهره برداری می رسد.

شریف کاظمی در ادامه به پروژه بوستان «باغ رنجی ها» اشاره کرد و افزود: این باغ با مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ متر با درختانی ۲۰ ساله و بافت قدیمی در محله زینبیه در حال تبدیل به پارکی با امکانات زمین بازی کودکان، ست تندرستی، سکو آلاچیق و... است که با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی، در ماه های آتی جهت استفاده عموم شهروندان به بهره برداری می رسد. 

وی همچنین به تکمیل ابنیه های سرای محله «پارک بنفشه» و قرائت خانه پارک «شهید پیدایش» اشاره کرد و افزود: همچنین طی برنامه ریزی صورت گرفته  تا پایان سال عملیات اصلاح هندسی و تعریض مسیر تقاطع ریل راه‌آهن در ورودی شیخ‌آباد انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =