آرش یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج با اشاره به اجرای طرح جهادی علمداران خدمت در این منطقه، از اجرای عملیات آسفالت و بهسازی معابر خبر داد.

آرش یگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: طرح جهادی پاکداشت شهر با هدف ارتقای سطح خدمات‌رسانی شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان صبح جمعه (بیست و نهم بهمن‌ماه) با حضور اعضای شورای شهر و شهردار کرج، معاونین و مدیران مجموعه مدیریت شهری اجرا شد.  

وی عنوان کرد: این طرح با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قبلی و به‌منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات‌دهی به شهروندان با بسیج تمام امکانات مناطق دهگانه شهرداری کرج و با همکاری حوزه بسیج ۱۲۱ شهید مهدی باکری و پایگاه‌های تابعه به‌منظور خدمات‌دهی درمانی و فرهنگی با ارائه خدمات عمرانی اجرایی شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج اجرای عملیات آسفالت، خط‌کشی معابر، جدول‌گذاری همچنین احداث سرعت‌گیرهای آسفالتی همچنین ارائه خدمات ترافیکی را از اقداماتی برشمرد که در این طرح اجرایی شده است.

یگانی همچنین اجرای خدمات شهری از قبیل رفت‌وروب، جمع‌آوری خاک و نخاله، رنگ‌آمیزی جداول، جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز، شستشوی معابر همچنین جمع‌آوری و حذف زوائد بصری، رنگ‌آمیزی جداره‌های شهری، ایجاد فضای سبز، کاشت و توزیع نهال و بسته‌های کود را از اقدامات اجرایی شده در این طرح برشمرد.

وی با اشاره به اینکه خدمات درمانی و پزشکی نیز در این طرح اجرایی شده است، افزود: پاک‌سازی معابر و خیابان‌ها، رفع معضلات ترافیکی، بهسازی فضای شهر، بازپیرایی فضای سبز و دیگر موارد خدماتی است که در محلات منطقه اجرایی شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج اضافه کرد: در این طرح همچنین ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و گل‌باران مزار شهدای محله چهارصد دستگاه همچنین دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز صورت گرفته است.

یگانی همچنین دیدار مردمی با شهروندان در مسجد جامع محله چهارصد دستگاه و اجرای سرود انقلابی و جهادی توسط کارگروه فرهنگی در چندین نقطه شهر و تجلیل از نخبگان، علمی، فرهنگی، ورزشی، هنری قاریان و حافظان، احداث ایستگاه کتاب در مقابل ساختمان اداری منطقه با ارائه تخفیفات ویژه را اقداماتی برشمرد که در این طرح اجرایی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =