مصطفی سعیدی

شهردار کرج با بیان اینکه تخصص، تعهد و عملگرایی اضلاع وجودی مهندسین است، گفت: این قشر فرهیخته همواره و در عرصه های مختلف منشاء حرکت، اعتلاء، آبادانی و گام های رو به جلو بوده اند.

به گزارش پایگاه کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی با اشاره به مناسبت پنجم اسفندماه، زادروز خواجه‌نصیرالدین طوسی دانشمند و ریاضی‌دان شهیر و نامدار ایرانی که در تقویم کشور با عنوان روز ملی مهندس ثبت‌شده است، اظهار کرد: مهندسین از بدو انقلاب اسلامی تاکنون و به‌ویژه در هشت سال دفاع مقدس جانانه در مسیر صیانت از این آب‌وخاک مقدس ازخودگذشتگی و ایثار داشته‌اند و همین‌طور در حوزه‌های تخصصی اعم از شهرسازی و سایر عرصه‌های مهندسی منشاء حرکت و تحول و خودکفایی بوده‌اند.

وی بابیان اینکه رد پای مهندسان در عمران و آبادانی هر شهر دیده می‌شود، عنوان کرد: مهندسان رسالت خود در سازندگی را به نحو احسن انجام می‌دهند و می‌توان به جرأت گفت که این عزیزان، پیشگامان پیشرفت و سازندگی هستند.

شهردار کرج بابیان اینکه مدیریت شهری به دنبال همکاری و تعامل سازنده با سازمان نظام‌مهندسی ساختمان البرز در جهت ارتقاء شهرسازی، اصولی شدن ساخت‌وسازها، ایمنی بیشتر ساختمان‌ها در برابر بلایا و بحران‌ها و ارتقاء بصری شهر است، گفت: شهرداری یکی از نهادهایی است که بیشترین ارتباط و تعامل را با مهندسین دارد و به همین جهت به‌خوبی به اهمیت این حرفه و قداست آن واقف هستیم.

سعیدی افزود: این‌جانب به همین مناسبت بر خود لازم میدانم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاشگران عرصه مهندسی، پنجم اسفندماه روز ملی مهندس را به جامعه مهندسین کشور، استان البرز و کلان‌شهر کرج، به‌ویژه همکارانم در شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریک گفته و امیدوارم در پرتو عنایات حق‌تعالی موفق و سلامت باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =