خلبانان - کراپ‌شده

شهردار کرج با صدور پیامی شهادت دو خلبان دلاور تبریزی در حادثه سقوط هواپیمای جنگنده آموزشی را به مردم شهیدپرور آذربایجان شرقی و خانواده‌های ایشان تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش کرج امروز، در پیام مصطفی سعیدی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ. خبر حادثه تلخ و ناگوار سقوط هواپیمای آموزشی که منجر به شهادت خلبان‌های والامقام «سرهنگ دوم صادق فلاحی» و «سروان حنیفه زاد» و همچنین عروج یکی از هم میهنان عزیز گردید، موجب تأسف و تألم خاطر گردید و احساسات ملت شریف را جریحه دار ساخت.

رشادت مثال زدنی و ایثار خلبانان آسمانی شده در جلوگیری از برخورد هواپیما به ساختمان‌های مسکونی را صمیمانه می‌ستاییم و به مقام شامخ شهدای والامقام سلام و درود می فرستیم؛ حقیقتاً تنها مردانی از تبار و سلسله شهداء قادر به اتخاذِ چنین تصمیمات شجاعانه‌ای در حساس ترین لحظات زندگی هستند که نجات جان همنوعان را بر ادامه حیات خویش مقدم بدانند.

اینجانب هجرت ملکوتی این دو خلبان شهید را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا، مردم شریف و عزیز استان و مردم تبریز و خانواده معظم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال برای این دو شهید گرانقدر و آن شهروند عزیز مغفرت الهی، علو درجات و همنشینی با ائمه اطهار (ع) و برای خانواده‌های مکرم ایشان صبر و بردباری مسألت می‌کنم.

مصطفی سعیدی

شهردار کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =