یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از طراحی و نصب هشت تابلوی مزین ‌به نام شهدا در معابر این منطقه خبرداد.

آرش یگانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: با توجه به درخواست کتبی تعدادی از خانواده‌های معزز شهدا، این منطقه اقدام به نصب هشت معبر مزین به نام شهدا کرده است.

یگانی بیان کرد: نصب تابلوهای مزین به نام شهدا براساس مصوبات قبلی کمیته اصلی نامگذاری معابر در محدوده پارک شهید علی برخورداری در محله دولت آباد، بلوار شهدای فجر در اراضی انصاری میدان شهید جلیل میری ورکی و تابلو شهید احمد رشیدی در محله چهارصد دستگاه صورت گرفته است.

وی با تاکید به شرایط اجتماعی جامعه و تاثیر و بازخورد اسامی انتخاب شده در معابر عنوان کرد: حفظ اسامی محلات موجود و قدیمی شهر مورد توجه منطقه قرار دارد.

این مسئول با اشاره به تشکیل کمیته نامگذاری در منطقه عنوان کرد: طی این جلسه پس از شناسایی و احصای معابر فاقد نام و نیاز به تغییر نام همچنین اسامی معرفی شده از بنیاد شهید و امور ایثارگران  و  درخواست‌های شهروندان برای نامگذاری خیابان‌ها و کوچه‌های فاقد نام اقدامات لازم پس از بررسی‌های کارشناسانه صورت خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۹ کرج در پایان اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا بر ما واجب بوده و نام‌گذاری شوارع و معابر با نام شهدا، کمترین کاری است که می‌توانیم برای جبران فداکاری این ایثارگران انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =