مصطفی سعیدی سیرایی

شهردار کرج گفت: در آخرین مرحله از طرح‌های جهادی امسال، اتوبان تهران _ قزوین ( محدوده شهرک خاتم تا کمالشهر)، با مشارکت ۷۰۰ نفر از پاکبانان و سبزبانان ساماندهی و بهسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی صبح امروز در حاشیه طرح ساماندهی و بهسازی حاشیه اتوبان که با حضور اعضای شورای شهر، مدیران دستگاه‌های مرتبط و ۷۰۰ نفر از پاکبانان و سبزبانان شهر برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد:  افتخار می‌کنم در مجموعه مدیریت شهری کرج همکار عزیزانی هستم که با تمام توان برای پاکیزگی و سبزی شهرمان تلاش می‌کنند.
وی ادامه داد: هر چند تا کنون نتوانسته‌ایم آن طور که باید و شاید از زحمات این قشر زحمت کش قدردانی کنیم ولی با حمایت ویژه شورای شهرو پیگیری‌های صورت گرفته، سعی کردیم در بودجه سال ۱۴۰۱ در مسیر حل مشکلات این عزیزان حرکت کنیم و با تخصیص ردیف‌های اعتباری، در راستای بهبود شرایط آنها گام برداریم.
شهردار کرج توضیح داد: با این اوصاف، اگر مشکلاتی در بحث پرداخت حقوق و مزایای پاکبانان و سبزبانان وجود داشته باشد، سال آینده حل خواهد شد.
این مسئول با بیان اینکه امروز آخرین مرحله از طرح‌های جهادی شهرداری در سال جاری بود، افزود: در دوازدهمین طرح جهادی، حاشیه اتوبان تهران_ قزوین ( محدوده شهرک خاتم تا کمالشهر) ساماندهی و بهسازی شد.
سیرائی تاکید کرد: شهرداری کرج در بهسازی حاشیه اتوبان صرفا بر حوزه خدماتی خود متمرکز نبوده و اعتقاد دارد حق همه شهروندان و مسافران است که با خاطره خوش ایران کوچک را ترک کنند یا وارد این کلانشهر شوند.
وی اضافه کرد: در اجرای طرح‌های جهادی سعی شده مشکلی از مشکلات شهروندان در مناطق دهگانه مرتفع شود و چندگام به جلب رضایت آنها نزدیک شویم.
وی گفت:  در راستای اجرای طرح جهادی پاکسازی بستر و حاشیه رودخانه کرج هم اقدامات خوبی انجام شده و به زودی شهروندان از نتایج آن بهره مند می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =