مصطفی سعیدی سیرایی

شهردار کرج گفت: انگیزه، شور و نشاطی که در مجموعه مدیریت شهری کرج برای خدمت رسانی به شهروندان ایجاد شده از روحیه جهادی نشآت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی عصر امروز در جلسه جمع بندی آخرین مرحله از طرح جهادی علمداران خدمت که در سازمان مدیریت پسماند برگزار شد، اظهار کرد: بدون اغراق، پاکبانان و سبزبانان علمداران این دوازده مرحله از طرح جهادی بودند.

وی ضمن قدردانی از زحمات سایر همکارانی که در طول ماه‌های گذشته برای به ثمر رسیدن این طرح تلاش کردند، توضیح داد: این طرح بر مفهوم «جهادی بودن» تکیه دارد و اگر این ارزش از آن گرفته شود معنای چندانی نخواهد داشت.

وی افزود: در گذشته شاهد اجرای طرح‌هایی از این قبیل بوده‌ایم ولی شاید در هیچ یک از آنها بر مفهوم جهادی به این شکل تکیه نشده بود.

این مسئول با بیان اینکه در ذهن همه ما هشت سال دفاع مقدس یادآور والاترین نوع جهاد است، گفت: در آن دوره رزمندگان علاوه براینکه از جان خود به عنوان ارزشمندترین هدیه خداوند گذشتند، از خانواده‌های خود نیز گذشته و برای سربلندی ایران انقلاب اسلامی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند.

شهردار کرج تاکید کرد: ناب ترین و نشدنی‌ترین کارها در حوزه جهادی انجام می‌شود و تجربه نشان داده خروجی طرح‌های جهادی همیشه علمی، اثرگذار و منطقی بوده است.

وی اضافه کرد: چه کسی فکر می کرد رزمندگان ما بتوانند از اروند عبور کنند ولی روحیه جهادی آنها باعث شد این کار نشدنی انجام شود.

سیرائی تاکی کرد: نگاه جهادی به خدمت رسانی باعث می‌شود مردم به نظام و انقلاب اسلامی امیدوارو دلگرم بشوند که همین امر دشمنان نظام را عاصی کرده و باعث شده کلمه جهادی را دست آویزی برای انتقاد و مخالفت قرار دهند.

وی ادامه داد: این انگیزه، شور و نشاطی که در مجموعه مدیریت شهری کرج برای خدمت رسانی به شهروندان ایجاد شده از همین روحیه جهادی نشآت گرفته است.

شهردار کرج در ادامه با اشاره به اینکه تعدادی کار ناتمام برای استقبال از بهار باقی مانده که باید به سرعت انجام شود، گفت: زیباسازی ورودی و خروجی‌های شهر در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، تغییر چهره خط چهار حصار و میدان امیرکبیر به عنوان مهمترین ورودی‌های کرج در بحث پذیرایی از میهمانان نوروزی، کاشت درخت در ۱۱ مکان مشخص شده در هفته درختکاری، رنگ آمیزی و شست‌وشوی جداول و پل‌های عابر پیاده بخشی از این اقدامات است.

وی اضافه کرد: تا پایان سال باید حدود ۲۰۰ هزار اصله نهال در مناطق مختلف شهر کاشته شود و قول این کار به استاندار البرز داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه این اولین مرحله از طرح جهادی این دوره از مدیریت شهری کرج بود، افزود: بنا داریم با رفع نواقص، مرحله جدیدی از این طرح را سال آینده (بعد از ماه رمضان) اجرایی کنیم.

سیرائی در ادامه با تاکید مجدد بر اینکه با تفکر جهادی است که اهداف به درستی محقق می‌شود، گفت: همه مدیران شهر باید این نگرش را سرلوحه اقدامات و برنامه‌های خود قرار دهند و با حضور در کنار شهروندان، مبارزه با فساد، کار سخت و مسئولیت پذیری، در میدان خدمت حضور داشته باشند و در مسیر توسعه شهر و جلب رضایت مردم گام بردارند.

    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =