شهید

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: با هدف زنده نگهداشتن یاد شهدا تابلو های معابر شهرک طالقانی با اسامی شهیدان نامگذاری شد.

سید احمد حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز اظهار داشت: شهداء، تفسیرگر واقعی معنای واژه ی ژرف ایثار هستند که در پیروی از اسطوره ایثار و شهادت حضرت عبدالله الحسین (ع)، گرانبهاترین گوهر را بر طبق اخلاص نهادند تا از عزت، آزادگی، شرف انسانی و اسلامی پاسداری کنند.

حسینی گفت: نصب تابلوهای مزین به نام شهداء بر اساس مصوبات قبلی کمیته نامگذاری معابر و طی درخواستهای شهروندان در معابر محدوده شهرک طالقانی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام کمترین کاری است که می توانیم در قبال دلاوری ها، رشادت ها و جان فشانی های شهداء که آرامش و امنیت امروز خود را مدیون آنان هستیم، انجام دهیم.

این مسئول مزین شدن خیابان‌ها و معابر را امری مهم و برکتی ناب دانست و گفت: شهداء برکتی بی‌پایان هستند که باید از این گنجینه‌ها به‌ درستی استفاده شود.

سرپرست منطقه 10 شهرداری کرج افزود: نام‌گذاری خیابان‌ها و معابر خود در راستای فرهنگ ایثار و شهادت است و باید با این تفکر و ایده افراد در این راستا حرکت کنند و در کنار نام‌گذاری معابر اهداف مرتبط با تبیین فرهنگ ایثار و شهادت را نیز دنبال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =