آسفالت

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: عملیات طرح استقبال از بهار به منظور ارتقاء کمی و کیفی خدمات شهری و آماده سازی شهر برای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی در قالب لکه گیری و روکش آسفالت معابر صورت گرفت.

منوچهر غفاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، در خصوص طرح استقبال از بهار در منطقه شش شهرداری کرج، اظهار کرد: اجرای این طرح با توجه به نیاز منطقه و مطالبه شهروندان به مرمت آسفالت معابر صورت گرفته است.

غفاری اجرای خدمات ساماندهی و بهبود عبور و مرور شهری را از وظایف عمده شهرداری برشمرد و خاطرنشان کرد: این مهم در طول سال در قالب طرح بهسازی معابر انجام می شود.

وی اظهارداشت: عملیات طرح استقبال از بهار به منظور ارتقاء کمی و کیفی خدمات شهری و آماده سازی شهر برای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی در قالب ترمیم، لکه گیری و آسفالت اساسی به صورت گسترده در سطح شهر اجرا شد.

این مسئول گفت: این اقدامات با هدف ارائه تسهیلات و خدمات مطلوب تر به شهروندان صورت گرفته است و تمام مراحل عملیات روکش در منطقه همراه با نظارت دقیق جهت حسن اجرای کار انجام می شود تا با کیفیت و سرعت بیشتری به اجرا و بهره برداری در آید.

مدیر منطقه ۶ کرج در پایان از مشارکت شهروندان در اجرای طرح های عمرانی قدردانی کرد و افزود: خدمت خالصانه به مردم هدف مشترک همه مسئولان شهری و استانی است از این رو در سایه همفکری و همدلی باید روحیه تعامل ترویج و تقویت شود تا بتوانیم مأموریت سنگین خدمت رسانی به مردم را به نحو احسن به انجام برسانیم. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =