محمدی

رئیس کمیسیون حمل، نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج خواستار اهتمام شهرداری در راستای اجرایی شدن طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی به عنوان راهکاری جهت حل معضل کمبود پول خُرد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر کرج، مسعود محمدی طی سخنانی در چهل و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با گلایه از عدم اجرای طرح کیف پول الکترونیک اظهار کرد: بنا بود طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی، تا پایان سال در یکی از خطوط به صورت پایلوت اجرایی شود ولی این اتفاق تا به امروز که حدود یک هفته از پایان سال باقی مانده نیفتاده است.

وی با بیان اینکه علی رغم پیگیری‌های شورا اهتمامی در خصوص اجرایی شدن این طرح از سوی شهرداری وجود نداشته، افزود: متاسفانه تذکرات و تاکید شورا برای اجرای طرح کیف پول الکترونیکی بی نتیجه مانده است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه از زمان شیوع کرونا بسیاری از شهروندان به خاطر نگرانی از انتشار آلودگی ناشی از رد و بدل کردن کرایه سوار تاکسی نمی‌شوند، لازم است اجرای این طرح در دستور کارفوری شهرداری قرار بگیرد. مدیریت شهری در قبال قولی که به شهروندان داده مسئول است و باید هر چه سریع تر این طرح را اجرایی کند. با اجرای این طرح، دغدغه کمبود پول خرد رانندگان و مسافران هم برای همیشه حل خواهد شد.

این مسئول شهری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برای تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی نیازمند جذب اعتبار در موعد مناسب هستیم، اضافه کرد: سازمان‌ها و معاونت‌ها باید در جذب اعتبارات عمرانی خود اهتمام بیشتری داشته باشند تا اهداف پیش بینی شده در خصوص بهره برداری از پروژه‌های عمرانی در بازه زمانی مشخص شده محقق شود.

رئیس کمیسیون حمل، نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج در ادامه به گلایه مکرر شهروندان در خصوص بد عهدی یکی از شرکت‌های پیمانکار در عمل به تعهداتش در اراضی کیانمهر گفت: این شرکت شهرک ساز سالهاست که به بهانه‌های مختلف از عمل به تعهدات خود سرباز زده است و حتی در خصوص متراژ اراضی‌ای که بنا بود به شهرداری واگذار کند هم به درستی عمل نکرده و در این خصوص حوزه حقوقی و املاک باید با حساسیت بیشتری ورود کند.

محمدی در ادامه با اشاره به بحث مناقصات و موافقت نامه های سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: سال گذشته حتی در روزهای آخر سال هم مناقصاتی برگزار شده و با هماهنگی صورت گرفته بنا است با برگزاری کمیته تخصیص، از فروردین موافقت نامه‌ها امضاء شود تا فرایند برگزاری مناقصات به تعویق نیفتد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =