• ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
  • کد خبر: 80237
محمد گروسی

مدیر منطقه یک شهرداری کرج از اجرای  ۱۵۰ عدد پله در در فرعی های منشعب به کوچه فرحبخش در محله اسلام آباد خبر داد.

محمد گروسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این خبر گفت: در ادامه طرح های محله محور که با هدف بهبود وضعیت معابر فرعی در سطح منطقه به اجرا گذاشته شد، عملیات پله گذاری در برخی از کوچه های محله اسلام آباد صورت گرفت.

گروسی با بیان این مطلب که برخی از کوچه های شیبدار در محلات کم برخوردار به خاطر ایجاد شیب نامناسب باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان در آن محلات شده اند، گفت: لذا طرح پله گذاری در محله اسلام آباد اجرا و اقدامات لازم انجام شد.  

گروسی عنوان کرد: طرح اجرای پله گذاری در مناطق کم برخوردار می تواند نقش مهمی را در ایجاد امنیت و آسایش و تردد روان برای شهروندان ایفا نماید و بر همین اساس ضمن بررسی وضعیت در این محله ها به ترتیب اولویت اقدامات لازم انجام می‌پذیرد.  

مدیر منطقه یک شهرداری کرج اظهار داشت: همواره اقدامات عمرانی در اسلام آباد از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و در همین راستا جهت جلب رضایت شهروندان با تلاش و همت معاونت عمرانی، اقداماتی نظیر آسفالت و پله گذاری در کوچه های اسلام آباد به صورت پیوسته و مستمر در حال اجرا است.  

وی با اشاره به اهمیت استاندارد سازی معابر تاکید کرد: با اجرای پروژه پله گذاری در معابر شیب دار سطح منطقه، تردد شهروندان به ویژه سالمندان و کودکان تسهیل می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =