قاسم پور

سخنگو و رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به برنامه های سال ۱۴۰۱ مجموعه مدیریت شهری، از خریداری و تزریق ۸۹ دستگاه اتوبوس مدرن به ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

به گزارش کرج امروز، علی قاسم پور در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از همراهی از رسانه های مطالبه گر و دلسوز شهر در هشت ماه فعالیت شورای ششم کرج، در باره مهمترین اولویت ها در سال پیش رو سخن گفت و افزود: با توجه به اهمیت توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، ۹۰ میلیارد تومان برای خرید ۸۹ دستگاه اتوبوس در سال آینده مصوب شده است.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج همچنین از ضرورت راه اندازی خطوط ویژه و بی آرتی در کلانشهر کرج سخن گفت و افزود: به منظور کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر، هوشمندسازی شهر نیز در دستور کار قرار گرفته است و هوشمندسازی تقاطعات در حال حاضر در برنامه های سال آتی است که البته امسال هشت تقاطع غیرهمسطح هوشمندسازی گردیده است.

قاسم پور با اشاره به اینکه تاکنون ۸ تقاطع غیر همسطح هوشمند در سطح شهر داریم، عنوان کرد: در نظر داریم تعداد تقاطعات هوشمند شهر را به ۳۰ تقاطع افزایش دهیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در ادامه به آخرین صحن رسمی که طولانی ترین جلسه سال نیز بود و سه بار مدت زمان آن تمدید شد، اشاره کرد و افزود: در صحن چهل و سوم شورای شهر دو طرح تحقیق و تفحص به کمسیونهای مربوطه ارجاع شد.

برنامه های سال ۱۴۰۱ بر اساس سند بودجه تنظیم شده است

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از صحبت های خود از برنامه های مدیریت شهری در سال آینده یاد کرد و با اشاره به اینکه برنامه های سال ۱۴۰۱ بر اساس سند بودجه تنظیم شده است، گفت: نقطه تمرکز و اولویت در سند بودجه سال آینده، پروژه های نیمه تمام و خاص مثل باغ موزه دفاع مقدس، بزرگراه شمالی، مترو و توسعه فضای سبز، ایجاد پارک های محله ای و ایجاد سرویس های بهداشتی عمومی برای دسترسی مردم است.

قاسمپور با بیان اینکه فوکوس و تمرکز پروژه های جاری روی آسفالت و خدمات شهری است، از برنامه ریزی برای مطالعه ۳ تقاطع غیرهمسطح و شروع عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیر همسطح در سال آتی خبر داد و افزود: یک پروژه انسان محور هم داریم، برای امامزاده حسن (ع) به سمت میدان شاه عباسی  که در صورت اجرا، شهروندان هم از فرصت گردشگری تاریخی و هم از فضای معنوی این محل بهره خواهند برد.

علی قاسم پور، سخنگوی شورای شهر کرج: نقطه تمرکز و اولویت در سند بودجه سال آینده، پروژه های نیمه تمام و خاص مثل باغ موزه دفاع مقدس، بزرگراه شمالی، مترو و توسعه فضای سبز، ایجاد پارک های محله ای و ایجاد سرویس های بهداشتی عمومی برای دسترسی مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =