محمدی

رئیس کمیسیون حمل، نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به سختی کار در سازمان آرامستانها گفت: شورا نگاه ویژه ای به مباحث رفاهی و پرسنلی پرسنل بهشت سکینه (س) دارد و در بودجه سال آینده نیز این مهم در نظر گرفته شده است.

به گزارش کرج امروز، مسعود محمدی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از آرامستان بهشت سکینه (س) و مصاحبه با رادیو بهشت با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای روزهای پایانی سال در این مجموعه اظهار داشت: بنده سابقه چند سال فعالیت در این سازمان را دارم و از نزدیک با مشکلات و دغدغه های این مجموعه آشنا هستم، مدیریت و پرسنل این سازمان از ۲ ماه گذشته تاکنون تلاش بسیاری در برنامه ریزی جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران اهل قبور در ۵ شنبه و جمعه پایانی سال داشته اند که از تمامی زحمات آنها تشکر و قدردانی می شود.

وی افزود: در واقع ۵ شنبه و جمعه پایانی سال ویترین اقدامات سازمان آرامستان هاست که امسال شاهد برنامه ریزی ویژه جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و رفاه آنها در مراجعه به بهشت سکینه(س) بودیم.

این مسئول ادامه داد: با توجه به وسعت بهشت سکینه (س) و مساحت ۷۰ هکتاری آن، در آینده مبادی ورودی آرامستان به هیچ وجه جوابگوی نیاز زائران اهل قبور نیست که این مهم در طرح جامع آرامستان که هم اکنون در حال تصویب می باشد، لحاظ شده است.

با توجه به وسعت بهشت سکینه (س) و مساحت ۷۰ هکتاری آن، در آینده مبادی ورودی آرامستان به هیچ وجه جوابگوی نیاز زائران اهل قبور نیست که این مهم در طرح جامع آرامستان که هم اکنون در حال تصویب می باشد، لحاظ شده است

بررسی احداث تقاطع غیرهمسطح برای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی بهشت سکینه (س) 

محمدی عنوان کرد: یکی از گزینه های پیشنهادی در طرح جامع آرامستان بهشت سکینه (س) به منظور ساماندهی مبادی ورودی خروجی این مجموعه، احداث تقاطع های غیرهمسطح است که کارشناسان مربوطه و مشاور طرح در حال بررسی این موضوع هستند.  

رئیس کمیسیون حمل، نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج در ادامه سخنان خود یادآور شد: با توجه به نوع فعالیت و خدمات سازمان آرامستان ها، نگاه شورای شهر به این مجموعه نگاه ویژه و حمایتی است که در این راستا در بودجه سال ۱۴۰۱ توجه ویژه ای به مباحث عمومی اعم از فضای سبز، پروژه های عمرانی، تکریم ارباب رجوع و خدمات رفاهی پرسنلی این سازمان شده است.

وی به احداث ساختمان جدید متوفیات سازمان آرامستان ها در سال آینده اشاره کرد و اظهار داشت: برای این مهم نیز در بودجه سال آینده نیز اعتبار در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =