• ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
  • کد خبر: 80323
88 - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: با بکارگیری بیش از ۷۰ نفر نیروی انسانی و با استفاده از تجهیزات و امکانات لازم، حاشیه نهر دلمبر پاکسازی شد.

منوچهر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر اظهار کرد: منطقه ۶ کرج با اجرای طرح پاکسازی محله به محله، حضور فعال و پررنگی برای خدمات‌ رسانی به شهروندان داشته است.

غفاری عنوان کرد: این طرح به منظور پاکسازی، نظافت و ایجاد زیبایی‌های بصری در سطح منطقه ۶ کرج اجرایی شد و طی آن محله‌های منطقه و حاشیه نهر دلمبر پاکسازی شد. 

وی اظهارداشت: رسیدگی کلی به محلات و ارائه خدمات به شهروندان و فراهم آوردن محیطی مناسب و زیبا از اهداف برگزاری این طرح جهادی است.

غفاری در ادامه فراهم کردن بهداشت محیطی برای شهروندان در سطح شهر را یکی از وظایف مدیریت شهری ذکر کرد و گفت: پاکسازی و تنظیف معابر برای ایجاد سلامت شهروندان و آسایش و رفاه آنها اجرا صورت می‌گیرد و مدیریت شهری از هیچ تلاشی برای این مهم دریغ نخواهد کرد.

این مسئول در ادامه از کاشت ۷۰ اصله نهال درحاشیه نهر دلمبر خبر داد و گفت: همچنین با همت اداره عمران منطقه اطراف خیابان حیدر ساسانی لکه گیری و آسفالت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =