منوچهر غفاری - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: احداث پنج بوستان و دو پارک محله‌ای از مهمترین اقدامات عمرانی این منطقه در سال جاری است.

منوچهر غفاری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ به تشریح اقدامات عمرانی برنامه ریزی شده این منطقه طی سال جاری پرداخت و گفت: حوزه عمران منطقه طی سال جاری اقداماتی را در راستای عمران و آبادانی منطقه و افزایش رفاه حال شهروندان در دستور کار قرار داده و آنها را اجرایی خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به رهنمود سالیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید کرد: استفاده از دانش بومی در انجام فعالیت‌های فنی و مهندسی و ارائه راهکارهای مبتنی بر فناوری های داخلی، راهکار اصلی حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور است و این اصل مهم باید مبنای عمل ما در سال جدید و سال های بعد قرار گیرد.  

غفاری اجرای پروژه کلکتور جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی منطقه، پروژه اصلاح هندسی معابر سطح منطقه در کوی بنیاد مقابل پارک پامچال وانتهای بلوار ظفر همچنین اجرای پروژه مناسب سازی وکاتالیزه کردن گذرگاه‌های عرضی عابر پیاده در بلوار اصلی باغستان حدفاصل بلوار موذن تاتقاطع خیابان تختی را از مهم ترین پروژه‌هایی برشمرد که در سال جاری توسط منطقه اجرایی خواهد شد.

این مسئول پروژه تکمیل قرائت خانه پارک ابن سینا، افتتاح و راه اندازی خیابان گلدشت شامل تکمیل عملیات زیر سازی جدول گذاری ...، تکمیل و راه اندازی ورودی های بلوار باغستان به خیابان عدل و بنی نجار وحیدر آباد همچنین تکمیل واحداث سرای محلات، و آزادسازی بلوار آزادی را از مهم ترین برنامه‌های عمرانی در سال جاری در سطح منطقه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در طرح‌ها و پروژه‌های شهری، متاسفانه به دلیل شرایط ناپایدار اقتصادی در سال‌های گذشته و همچنین اشباع پروژه‌های تجاری استقبال چندانی از طرح‌های شهرداری صورت نگرفته است.

غفاری ادامه داد: در نظر داریم با سوق دادن طرح‌های سرمایه‌گذاری منطقه به سمت پروژه‌های گردشگری، رفاهی و تفریحی جذابیت‌های لازم را برای صاحبان سرمایه‌های فکری و مالی ایجاد کنیم و فضا را برای سودآوری و به صرفه بودن مشارکت برای بخش خصوصی فراهم سازیم.

مدیر منطقه ۶ کرج در پایان به حفظ سلامت و پاکدستی کارکنان و جدیت در تکریم ارباب رجوع همچنین احترام مضاعف به مراجعین تاکید کرد و گفت:رفتار و منش کارکنان شهرداری و درست انجام دادن کارها نمود فضای حاکم بر شهرداری است و کلیه کارکنان شهرداری باید این امر را سرلوحه عمل خود قرار دهند و هرکس در حوزه مسئولیت خود پاسخگو و متعهد باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =