9

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از کاشت بیش از ۶۰ هزار گلدان گل فصلی در بوستان‌ها، معابر و میادین منطقه خبر داد.

آرش یگانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن تشریح اقدامات واحد فضای سبز منطقه از کاشت بیش از ۶۰ هزار گلدان گل فصلی در عرصه‌های سبز منطقه خبر داد.

یگانی عملیات واکاری وآماده سازی بستر جهت کاشت گل‌های فصلی، دفع علف‌های هرز، ترمیم تشتک سازی همچنین سرزنی چمن وحاشیه زنی عرصه‌ها سبز را از اقدامات این منطقه برشمرد.

وی نظافت و هرس درختان، آبیاری مرتب درختان و... را از دیگر اقدامات واحد فضای سبز منطقه برای ساماندهی فضاهای سبز و بوستان‌های سطح منطقه برشمرد.

این مسئول اظهارداشت: توسعه فضاهای سبز اصل مهمی است که این روزها در مدیریت شهری با اهمیت تر از پیش جلوه کرده و در صدد هستیم؛ بیش از پیش در ایجاد طرحی نو برکالبد شهر تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط با طبیعت و لذت بردن از مناظر زیبای آن راهی ساده اما مهم جهت کسب آرامش روح و روان آدمی است که در این بین کاشتن گل و گیاه می‌تواند بیشتر از هر عاملی، شادی و طراوت را به انسان هدیه دهد.

مدیر منطقه ۹ کرج عنوان کرد: ترمیم و بازپیرایی فضای سبز به اندازه ایجاد آن دارای اهمیت است، از این رو با نظارت مداوم اکیپ‌های فضای سبز شهرداری منطقه و شناسایی نقاط آسیب دیده و مرمت به موقع و مستمر در راستای ارتقاء سطح کیفی و توسعه فضای سبز اقدامات مطلوبی در سطح منطقه انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =