9

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج، از اجرای طرح ویژه پاکسازی، شستشو و تنظیف معابر و جمع آوری زوائد بصری غیر مجاز در سطح منطقه طی سال جاری خبر داد.

آرش یگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: طرح پاکسازی معابر منطقه به صورت مستمر به منظور ارتقای جلوه‌های بصری شهر و خدمات رسانی هرچه بهتر در راستای پاکسازی، نظافت و شستشوی معابر اجرایی شد. 

وی  گفت: در این طرح، اکیپ‌های اجرایی امور شهر با به کارگیری ماشین آلات اقدام به نظافت، رفت و روب و شستشوی معابر اصلی و فرعی و پیاده‌روهای سطح منطقه کرده‌اند تا شهروندان در محیطی سالم و با بهداشت محیطی مناسب زندگی کنند. 

این مسئول توضیح داد: در این راستا تعدادی از خودروهای فرسوده که باعث سد معبر عمومی شده بودند، توسط عوامل حوزه کنترل و نظارت منطقه به پارکینگ عمومی منتقل شدند.

 وی فراهم کردن بهداشت محیطی برای شهروندان در سطح شهر را یکی از وظایف مدیریت شهری ذکر کرد و گفت: پاکسازی و تنظیف معابر برای ایجاد سلامت شهروندان و آسایش و رفاه آنها انجام می شود و مدیریت شهری از هیچ تلاشی برای این مهم دریغ نخواهد کرد.

یگانی با اشاره به اینکه ۳ هزارو ۷۱۶ تن زباله از سطح منطقه جمع آوری شده است، افزود: خاک مازاد و نخاله‌های حاصل از فعالیت‌های ساختمانی به عنوان یک مشکل برای شهرداری و شهروندان مطرح است که برای کنترل و رفع این معضل نیاز به فرهنگ سازی است.

وی اظهار داشت: این طرح به منظور پاکسازی و بهسازی چهره شهر از هرگونه خاک، نخاله و مواد زائد از کلیه معابر اصلی و فرعی منطقه، به طور مستمر در حال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =