قهرمانی

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج گفت: شهر کرج متعلق به تمام اقشار جامعه است و برنامه‌های روز فرهنگی کرج باید در تمام محلات و مناطق برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مریم قهرمانی صارم با اشاره به روز فرهنگی کرج اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تلاش کند تا یک فضای شاد در شهر نهادینه و از برگزاری مراسم در یک سالن خودداری کند.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج تصریح کرد: برنامه ریزی برای بهبود روز فرهنگی کرج باید علاوه بر توجه به سیاست های کلان فرهنگی دارای جهت گیری بومی و منطقه‌ای باشد تا بتواند اثرات خوبی در افراد جامعه داشته باشد.

قهرمانی صارم تاکید کرد: این روز آن چنان که باید به همگان معرفی نشده و به همین دلیل در چند سال اخیر مورد کم لطفی قرار گرفته و مراسم‌های قابل توجهی در محله‌ها برگزار نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: ضعیف عمل کردن در حوزه اطلاع رسانی به مناسبت روز فرهنگی کرج در عرصه داخلی و فقدان سیاستگذاری یکپارچه و روشن در مواجهه با مسائل مختلف شهری و نبود همکاری‌های میان‌بخشی از آسیب‌های اصلی به شمار می‌رود.

قهرمانی صارم یادآور شد: تقویت الگوهای ارتباطی برای دریافت نظرات نخبگان، فرهنگ دوستان و کرج شناسان در مسیر عملیاتی کردن برنامه‌های ارتقاء هویتی به جای ارائه مضامین شعاری، امری ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =