محمدرضا  احمدی نژاد

سرپرست معاونت فنی عمرانی شهرداری کرج گفت: بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح ماهان – آزادی موجب کاهش ترافیک در نقاط پر تردد شهر از جمله محدوده رجایی شهر و خیابان شهید بهشتی می‌شود.

به گزارش کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد در بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح ماهان – آزادی که با هدف بررسی روند پیشرفت آن صورت گرفت، اظهار کرد: در حال حاضر این زیرگذر در مرحله زیرسازی و جدول‌گذاری رمپ زیرگذر است.

وی گفت: بعد از اجرای جدول‌گذاری در رمپ اصلی زیرگذر، پایه‌های روشنایی در محل‌های مشخص‌ شده نصب می‌شود.

سرپرست معاون فنی عمرانی شهرداری کرج در ادامه از تاکید اعضای شورای شهر و شهردار کرج بر اتمام پروژه و بهره برداری از آن تا خرداد ماه سال جاری یاد کرد و افزود: با توجه به تحقق این مهم، تمامی جبهه‌های عملیاتی از جمله عملیات خاکی، جدول‌گذاری، نیلی‌رنگ و احداث دیواره با سرعت و دقت قابل قبولی در حال انجام بوده و نظارت مستمر بر این فعالیت نیز در دستور کار معاونت قرار گرفته است.

احمدی نژاد همچنین به هزینه‌های صرف شده در احداث تقاطع غیر همسطح ماهان - آزادی اشاره کرد و با بیان اینکه بهای تمام شده برای این پروژه ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است، گفت: امید است به یاری خدا و تلاش مجموعه مدیریت شهری، تا پایان اردیبهشت ماه شاهد اتمام عملیات عمرانی و بهره برداری از این زیرگذر باشیم.

به گفته سرپرست معاونت فنی عمرانی شهرداری کرج، احداث تقاطع غیر همسطح ماهانآزادی موجب کاهش ترافیک در نقاط پر تردد شهر از جمله محدوده رجایی شهر و خیابان شهید بهشتی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =