شستشوی مخازن پسماند

معاون خدمات شهر شهرداری کرج از شستشو و ضد عفونی مخازن مکانیزه پسماند در مناطقه دهگانه این کلانشهر خبر داد و گفت: این اقدام با هدف کاهش آلودگی‌ها و ارتقای سطح ایمنی شهر و شهروندان صورت می‌گیرد.

غلامرضا رضوانی گفت‌وگو با کرج امروز اظهار داشت: با توجه به اینکه حفظ محیط‌های شهری و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم جهت زندگی سالم شهروندی در شهر بر عهده شهرداری است، اقداماتی در این زمینه در دستور کار این نهاد قرار گرفته است که در زمان‌های مشخصی اجرا شود.

معاون خدمات شهر شهرداری کرج افزود: از جمله این اقدامات می‌توان به شستشو و ضد عفونی مخازن مکانیزه پسماند، رنگ آمیزی جداول، تنظیف خیابان ها و ... اشاره کرد.

این مسئول هدف از شستشو و ضد عفونی مخازن مکانیزه پسماند را ارتقای سلامت شهروندان و بهداشت شهر ذکر و عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی مشخص، مخازن پسماند موجود در سطح شهر، بوسیله آهک شستشو و گندزدایی می‌شوند.

یزدانی افزود: این اقدام همچنین به منظور جلوگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی ناشی از تجمع شیرآبه‌های پسماند در مخازن مکانیزه که باعث پراکندگی مواد آلوده و میکروبی در محیط می‌شود، نیز صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این اقدام در منطقه ۹ شروع و در بقیه مناطق در حال اجرا است، گفت: همچنین عملیات ساخت زیرمخزنی ویژه مخازن مکانیزه پسماند در منطقه ۸ به اتمام رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =