محمدرضا احمدی نژاد

سرپرست معاونت فنی عمرانی شهرداری کرج با اشاره به نگاه شورای ششم به اولویت بندی پروژه‌های نیمه تمام و تکمیل برخی از این پروژه‌ها بر اساس نیاز سنجی شهر گفت: برای تحقق این امر، ۴۹۱ میلیارد تومان بودجه در حوزه معاونت فنی عمرانی تعیین شده است.

محمدرضا احمدی نژاد در گفت‌وگوی اختصاصی با کرج امروز، ضمن اشاره به این موضوع که شهر کرج در حال توسعه است و رشد جمعیتی بالایی دارد، اظهار داشت: این شهر با این حال که چند سالی است بعنوان یکی از کلانشهرهای کشور مطرح شده، با مشکلات عدیده زیربنایی و زیرساختی متعددی رو به رو است.

وی در ادامه به بودجه تعیین شده حوزه معاونت در سال جاری اشاره کرد و افزود: با توجه به محدودیت منابع که ناشی از کاهش درآمدهای عمومی شهرداری‌ها بوده با نگاه مینیمالیستی ولی با اولویت بندی درست، بودجه ۱۴۰۱ تقدیم شورای اسلامی شهر شد و در حوزه معاونت عمرانی اعتباری بالغ بر ۴۹۱ میلیارد تومان برای پروژه‌های شهری در نظر گرفته شد.

سرپرست معاونت فنی عمرانی شهرداری در خصوص پروژه‌های شهری در سال جاری و بودجه تخصیص یافته به آن توضیح داد و با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها مانند تکمیل تقاطعات غیر همسطح زیرساختی است و در چارچوب طرح جامع حمل و نقل و ترافیک قرار دارد، گفت: بخشی از پروژه‌ها نیز مانند آب‌های سطحی، زیربنایی است و برای تکمیل سرانه‌های مورد نیاز شهر و شهرداری در نظر گرفته شده است.

احمدی نژاد عنوان کرد: سال ۱۴۰۱ مدیریت شهری کرج به سمت تکمیل پروژه‌های نیمه کاره و باقی مانده از سنوات گذشته با نگاه حداقلی در پروژه‌های جدید ولی با اهمیت بالا حرکت می‌کند و نگرش شهرداری و شورای شهر بر این است که پروژه‌ها را تا پایان دوره ششم تکمیل کرده و به سرمنزل مقصود برساند.

تکمیل شبکه بزرگراهی اصلی شهر از اهداف مدیریت شهری در شورای ششم

وی با اشاره به اینکه پروژه بزرگراه شمالی در اعتباری که ذکر شد، قرار نداشت اما در لیست تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری است، اظهار داشت: تکمیل شبکه بزرگراهی اصلی شهر همچنین به ثمر رسیدن طرح جامع آب‌های سطحی تا انتهای دوره شورا از اصلی‌ترین برنامه های مدیریت شهری به شمار می‌رود.

بهره برداری از برخی پروژه های عمرانی تا پایان سال ۱۴۰۱

سرپرست معاونت فنی عمرانی شهرداری کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود از بهره برداری از برخی پروژه‌های عمرانی تا پایان سال ۱۴۰۱ یاد کرد و افزود: تکمیل و بهره برداری دو سوله چند منظوره بحران در مناطق ۳ و ۷ و اتمام عملیات عمرانی پارکینگ طبقاتی در منطقه ۸ از جمله این پروژه‌هاست که می‌توان به آن اشاره کرد.

احمدی نژاد همچنین از بهره برداری از ساختمان مکمل شهرداری کرج سخن گفت و افزود: سالهاست به ظاهر، این ساختمان بهره برداری شده اما هنوز به صورت کامل مورد بهره برداری قرار نگرفته و طی سال جاری این امر محقق خواهد شد.

وی در ادامه به اتمام و بهره‌برداری از پروژه زیرگذر ماهان آزادی تا یک ماه آینده اشاره و بیان کرد: همچنین طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، فاز سوم کنارگذر مهرشهر تا سر مسیح پاکدل نیز در صورت رفع معارضات ملکی طی سال جاری بازگشایی می‌شود.

این مسئول در خصوص جزئیات تکمیل فاز چهارم کنارگذر مهرشهر نیز توضیح داد: فاز چهارم این پروژه تا فرودگاه پیام در دست طراحی است و به امید خدا در سنوات آتی اجرا خواهد شد.

تکمیل کلکتورهای سیاه جوب، ۴۵ متری گلشهر، خیابان باهنر و خیابان اصلی رجایی شهر از پروژه‌هایی است که به تناسب و تناوب تا انتهای سال ۱۴۰۱ به اتمام می‌رسند که سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج به آن اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =