محمدرضا احمدی نژاد

سرپرست معاونت فنی عمرانی شهرداری کرج از اجرای مراحل پایانی پروژه زیرگذر ماهان- آزادی سخن گفت و افزود: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی به افتتاح نزدیک می‌شود.

محمدرضا احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با کرج امروز به جزئیات عملیات صورت گرفته در پروژه زیرگذر ماهان- آزادی پرداخت و گفت: تاکنون ۸۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری، ۱۲ هزار مترمربع قالب‌بندی، ۹ هزار و ۲۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی، ۱۲۰۰ تن آرماتوربندی و ۹ هزار مترمکعب زیراساس و اساس در این پروژه صورت گرفته است.

وی همچنین طول حفاری شمع را هزار و ۳۰۰ متر طول ذکر کرد و با اشاره به اینکه ۳۶۰ مترمکعب چاه جذبی نیز در طول پروژه حفرشده است، تعداد این چاه‌ها را ۹ حلقه برشمرد.

سرپرست معاونت فنی عمرانی شهرداری کرج در ادامه از اجرای عملیات جدول‌گذاری به طول چهار و ۵۰۰ مترمکعب و صرف هزار تن آسفالت در پروژه ماهان-آزادی یادکرد و افزود: همچنین ۵۰۰ مترمکعب بتن پیش‌ساخته در پروژه اجرایی شده است.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود به دسترسی‌های ایجادشده در پروژه زیرگذر ماهان-آزادی اشاره و بیان کرد: این پروژه دارای چهار کندروی کنارگذر در جهت‌های شرق به شمال، جنوب به شرق، شمال به غرب و غرب به جنوب و دوربرگردان شرق به شرق و غرب به غرب بوده و زیرگذر نیز در سه لاین شرق به غرب و غرب به شرق طراحی و اجرا شده است.

سرپرست معاونت فنی عمرانی شهرداری کرج با بیان اینکه عملیات اصلی پروژه تقریباً به اتمام رسیده است، گفت: دیواره‌های زیر عرشه رو به تکمیل بوده و روشنایی پروژه نیز در حال انجام است.

این مسئول با اشاره به اینکه سرعت پیشرفت پروژه قابل‌توجه است، ادامه داد: با اتمام کارهای زیرسازی، مخلوط ریزی و آسفالت زیرگذر، پروژه ماهان-آزادی در زمان مقرر به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =