علیرضا عاقلی

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از تولید حدود ۸۲ هزار تن محصول در کارخانه آسفالت و صرف آن در روند ساماندهی و بهسازی شبکه معبر و تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفتگو با کرج امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: سازمان عمران و بازآفرینی در روند بهسازی و ساماندهی معابر در سطح مناطق ده گانه نقش محوری دارد و اخیراً نیز تراش و روکش آسفالت خیابان قلم به عنوان یکی از مطالبات دیرین ساکنین به متراژ ۱۱ هزار مترمربع آغاز شده که پیش بینی شود با صرف ۲۲۰۰ تن آسفالت عملیاتی گردد، همچنین تراش و روکش آسفالت مکانیزه بلوار ماهان غربی تا میدان جمهوری با تناژ مصرفی ۷۵۰ تن آسفالت اجرایی شده است.

وی با اشاره به عملیات روکش آسفالت مکانیزه خیابان سنبل و کوچه های فرعی این خیابان با تناژ مصرفی هزار و ۸۰۰ تن آسفالت، افزود: سازمان عمران و بازآفرینی همچنین احداث سرای محله آق تپه در سه طبقه و به مساحت تقریبی ۱۵۰۰ مترمربع که شامل سالن آمفی تئاتر، سالن ورزشی، کتابخانه،کلاسهای آموزشی و... می شود را با پیشرفت فیزیکی تقریبی ۵۰ درصد در دست اجرا دارد.

این مسئول ادامه داد: سازمان عمران به عنوان بازوی اجرایی شهرداری در پروژه های افتتاح شده یا فعال سطح شهر همچون تقاطع غیرهمسطح ماهان – آزادی، تعریض خط ۴ حصار، بلوار شهدای حسین آباد راه آهن، کنارگذر مهرشهر، ادامه بلوار جمهوری اسلامی شمالی، سوله های چند منظوره مدیریت بحران، زمین های ورزشی، سرای محلات و... نیز نقش راهبردی دارد و به ویژه در روند اجرای ۱۲ مرحله طرح جهادی «علمداران خدمت» اقدامات بسیار خوبی صورت پذیرفت.

احداث زمین ورزشی پارک های دلاوران و بنفشه در سطح مناطق یک و دو کرج

عاقلی با بیان اینکه با تاکید شهردار محترم و حمایت های اعضای محترم شورای شهر اقدامات خوبی در جهت توسعه سرانه رفاهی، ورزشی صورت پذیرفته است، عنوان کرد: احداث زمین ورزشی پارک های دلاوران و بنفشه در سطح مناطق یک و دو کرج و دیگر پارکهای سطح شهر شامل چند بخش در رشته های مختلف شامل فوتبال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون و تنیس روی میز می باشد که به صورت امانی – پیمانی توسط عوامل اجرایی سازمان طراحی گردیده و اجرا گردیده است.

راه اندازی دفتر خدمات توسعه و بهسازی محله اسلام آباد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج در پایان از راه اندازی دفتر خدمات توسعه و بهسازی محله اسلام آباد در اواخر سال گذشته با بهره گیری از تجارب سایر کلانشهرها در راستای تاثیرگذاری فرهنگی، اجتماعی، کالبدی و... در محلات هدف بازآفرینی خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =