علی رضا سعیدی

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج از اختصاص سوله شهید فخری زاده به اداره بهزیستی با هدف آموزش کودکان کار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی در خصوص ساماندهی و آموزش کودکان کار اظهار کرد: ساماندهی و آموزش کودکان کار با توجه به اینکه این افراد یکی از اقشار بسیار آسیب پذیر و در معرض خطر جامعه به شمار می آیند اهمیت بسزایی دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی،هنری، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج در حالی که وظیفه شهرداری را محدود به جمع آوری این کودکان از  سطح شهر ذکر کرد و افزود : ساماندهی و رسیدگی به کودکان کار جزء وظایف اداره بهزیستی است.

سعیدی با بیان اینکه شورای شهر در موضوعاتی مشابه نیز رویکرد مشارکتی را در پیش می‌گیرد بیان کرد: به این معنا که اگر شهرداری زمین یا محیطی را در اختیار دستگاهی قرار دهد دستگاه مربوطه موظف است ضمن اعلام برنامه ای که منطلق با اصول ما در کمیسیون فرهنگی و مدیریت شهری باشد امکانات خود را نیز به اشتراک بگذارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی،هنری، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج تاکید کرد: برای مثال در زمینه کودکان کار، شهرداری محل را در اختیار بهزیستی می‌گذارد و این اداره موظف است با به کارگیری مربیان و کادر مورد نیازدر طرح مشارکت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =