علی قاسمی پور

سخنگو و رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: امیدواریم که شهروندان با استفاده از زیرگذر ماهان – آزادی و سایر پروژه های آماده افتتاح از خدمات دوره ششم مدیریت شهری رضایت خاطر داشته باشند و بتوانیم در جهت تقویت رفاه حال همشهریان گرامی گام برداریم.

علی قاسم پور در گفتگو با کرج امروز اظهار داشت: حل مشکلات شهری، تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی و ارتقای سرانه های رفاهی و خدماتی مطالبهِ امروز شهروندان از شورا و شهرداری است و آنچه کامِ مردم را شیرین نماید، اتحاد و همدلی مسئولان در جهت خدمتگزاری و مانع زدایی و پرهیز از توجه به حواشی بی ثمر می باشد.

وی افزود: از عوامل محترم پروژه و همکاران محترم در شهرداری و همچنین اعضای محترم شورای شهر در جهت همدلی و تلاش برای افتتاح به موقع تقاطع غیرهمسطح ماهان – آزادی که موجب کاهش بار ترافیکی هسته مرکزی شهر می شود، صمیمانه قدردانی می نمایم و امیدواریم که بتوانیم در سالِ جاری مکرراً مراسماتی را برای بهره برداری از طرح های نیمه تمام برگزار نماییم.

عضو هیئت رئیسه پارلمان شهری کرج ادامه داد: امسال وعدهِ احداث ۳۰ پارک محله ای را به مردم داده ایم که در نوع خود اقدامی کم سابقه در شهر است و عملیات اجرایی تعدادی از آنها نیز آغاز گردیده است، همچنین در روزهای آینده شاهد بهره برداری از پارک باغ خرمالو و فاز نخست بوستان خلج آباد خواهیم بود که منجر به تقویت نشاط اجتماعی و رشد سرانه های رفاهی می شود.

قاسم پور از آغاز احداث چهار تقاطع غیرهمسطح، رینگ ۳۰ متری اسلام آباد، بازار روزهای محله ای و... در ماه های آینده خبر داد و اظهار کرد: بی شک با حفظ فضای وحدت و همدلی می توانیم کارهای بزرگی را در سطح شهر در سال جاری رقم بزنیم، به ویژه در خصوص تکمیل بزرگراه شمالی و قطار شهری که ابعاد ملی دارند و گره گشای بسیاری از مشکلات کلانشهر کرج خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =