محمد اسدیان

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص پروژه تقاطع غیر همسطح ماهان- آزادی،گفت: اولین برنامه ششمین دوره شورای شهر اتمام پروژه های نیمه تمام بود که این پروژه هم یکی از آنهاست.

محمد اسدیان اظهار کرد: شرق پروژه ماهان- آزادی میدان جمهوری است که یکی از هسته های ترافیکی شهر به شمار می رود و غرب پروژه نیز بلوار سربازان گمنام است که به موازات خیابان شهید بهشتی غرب به شرق کرج را بهم متصل می کند.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه شمال و جنوب تقاطع غیرهم سطح ماهان-آزادی، بلوار آزادی شمالی و جنوبی است که گره ترافیکی گوهردشت را شامل می شود، عنوان کرد: این پروژه در کاهش حجم ترافیک نقاط شمالی، جنوبی و غربی نقش به سزایی دارد.

اسدیان با بیان اینکه برای بهره برداری از تقاطع غیرهم سطح ماهان- آزادی حدودا ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: مطابق مطالعات ترافیکی انجام شده، این پروژه در روانسازی ترافیک تاثیر به سزایی دارد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج  با بیان اینکه پروژه تقاطع غیر همسطح ماهان- آزادی با نگاه روانشناسانه اجتماعی دیده شده و پیوست اجتماعی آن در نظرگرفته شده است، خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه بجز پروژه های شهید سلیمانی و مترو که نیازمند بودجه های ملی است، پروژه نیمه تمام دیگری در کرج نداریم.

به گفته وی، هرمحله یک سرای محله و یک پارک از مهمترین برنامه های مدیریت شهری است که قرار است اجراء و به بهره برداری برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =