علمداران خدمت

طرح جهادی ۱۰ روزه «جهادِ امیدآفرینی» با فرمان سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و رمزِ یا علی ابن ابی طالب (ع) با هدفِ انجام فعالیت های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، درمانی و اجتماعی در شهرکِ کم برخوردار آق تپه مهرشهر آغاز شد.

به گزارش کرج امروز، مراسم آغاز طرحِ جهادی ۱۰ روزه «جهادِ امیدآفرینی» -پاکداشت محله به محله- همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور امام جمعه مهرشهر، فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، فرماندهی سپاه ناحیه امام هادی (ع)، فرماندهی انتظامی استان، معاون سیاسی انتظامی استانداری البرز، فرماندار شهرستان کرج و جمعی از مدیران شهری برگزار شد و طی آن سردار حیدرنیا با اعلامِ رمز «یا علی ابن ابی طالب (ع)» به تیم های عملیاتی، فرمانِ آغاز این رزمایش بزرگ خدماتی – فرهنگی را اعلام نمود.

این رزمایش با همکاری مدیریت شهری کرج، سپاه ناحیه امام هادی (ع)، سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان، قرارگاه اجتماعی استان البرز، جمعیت هلال احمر، دبیرخانه کانون مساجد استان و چند نهاد خدمت رسان دیگر به مدت ۱۰ روز در شهرکِ کم برخوردار آق تپه مهرشهر اجرایی می شود.

ارائه خدمات فرهنگی، درمانی، فضای سبز، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، ترافیکی و... از اهداف این طرحِ محرومیت زدا می باشد که گروه های جهادی و تشکل های مردم نهاد نیز در روند اجرای آن و خدمت رسانی به شهروندان نقش بسزایی دارند؛ مناطق ۳ و ۴ شهرداری کرج نیز امکانات و ماشین آلات و اکیپ های انسانی خود را جهت تحقق اهدافِ رزمایش بسیج نموده اند.

مصطفی سعیدی شهردار کرج اواخرِ سال گذشته وعده کرد بود که طرحِ جهادی «علمداران خدمت» در سال ۱۴۰۱ و با تشکیل جلسات کارشناسی و آسیب شناسی های لازم، به شکلِ کارآمدتر و عملیاتی تر اجرایی خواهد شد که شاهدیم در قالبِ پاکداشت محله به محله و تحت عنوانِ رزمایش «جهادِ امید آفرینی» و به صورت فعالیت های ۱۰ روزه دنبال می شود و مسئولانِ ارشد استانی نیز در ادامه راه پایِ کار آمده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =