9

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: به منظور رفع معضلات ترافیکی، طرح روان‌سازی ترافیک در برخی از معابر اصلی و محدوه مرکزی شهر کرج صورت گرفته است.

آرش یگانی در گفت‌وگو با کرج امروز اظهار کرد: طرح روانسازی ترافیکی به منظور کاهش معضلات ترافیک در محدوه مرکزی شهر، تقاطع هفت تیر و رفع گره ترافیکی موجود در دور برگردان غرب به غرب بلوار شهدای دانش آموز مقابل درمانگاه شهید کلانتری صورت گرفته است.

یگانی خاطر نشان کرد: این طرح با هماهنگی بعمل آمده با معاونت حمل ونقل ترافیک شهرداری کرج و پلیس راهور در دور برگردان مذکور به مدت یکماه به صورت آزمایشی اجرا شده است.

مدیر منطقه ۹ کرج با بیان اینکه با اجرای این طرح در معابر و شریان‌های اصلی شهرکرج، شاهد افزایش ایمنی تردد و روان سازی ترافیک های عبوری منطقه خواهیم بود، گفت: کاهش تداخلات جریان‌های عبوری و روانسازی ترافیک همچنین کاهش زمان سفر و تاخیر وسایل نقلیه و ارتقاء ایمنی تردد از دیگر مزایای اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه در این طرح دید بلند مدت داریم و تنها به رفع مقطعی مشکل بسنده نشده است، گفت: در همین راستا با استفاده از نظر کارشناسان و صاحب نظران به طرحی جامع برای رفع گره ترافیکی در این  محدوده رسیده ایم.

یگانی در پایان با اشاره به ضرورت ایجاد تسهیل در تردد برای شهروندان توجه به این موضوع را در روان سازی و ساماندهی ترافیکی حائز اهمیت دانست و گفت: این طرح از دو روز پیش آغاز شد و به همت حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج و پلیس راهور در مسیرهای پرتردد ایمن سازی و کاهش خطرات ترافیکی با هدف خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به شهروندان در حال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =