9

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از کاشت گل داوودی به طول بیش از دو هزار مترمربع در میدان‌ها، معابر و پارک‌های سطح منطقه خبر داد.

آرش یگانی در گفت‌وگو با کرج امروز، اظهار داشت: کاشت بیش از دو هزار مترمربع گل داوودی باهدف توسعه کمی و کیفی فضای سبز و متناسب با شرایط فصلی در معابر، میدان‌ها و بوستان‌های سطح منطقه از جمله میدان توحید، میدان شهدا، سه‌راه مادر، میدان والفجر، مقابل ساختمان شهرداری مرکز، تقاطع هفت‌تیر و ... کاشته شده است.

یگانی با اشاره به انجام اقدامات متعدد برای گل‌کاری عرصه‌های سبز منطقه، گفت: گل‌کاری‌های انجام‌شده باعث افزایش روحیه نشاط و شادابی در محیط‌های شهری می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: مهم‌ترین اثرات فضای سبز در شهرها شامل کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی، افزایش رطوبت نسبی، تلطیف هوا و جذب گردوغبار است و همچنین باعث افزایش روحیه نشاط شهری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: گل‌های کاشته شده در پارک‌ها و فضای سبز شهر کرج متناسب با شروع هر فصل تغییر می‌کند و تولید گل‌های مناسب با هر فصل همواره در دستور کار منطقه قرار دارد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج در پایان‌ بر لزوم زیباسازی چهره شهر تأکید کرد و گفت: عملیات گسترده باغبانی در پارک و بوستان‌ها و عرصه‌های سبز معابر و میدان‌ها شهر طبق جدول زمان‌بندی‌شده در حال انجام است تا شاهد  استمرار طراوت، زیبایی و سرسبزی در جای‌جای سطح منطقه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =