اتساب اتش نشانی

سرپرست شهرداری کرج گفت: بنا شده کمیته‌ منابع انسانی شورای شهر پیش از صحن رسمی یک شنبه هفته آینده، لایحه شهرداری در خصوص بهبود شرایط آتش نشانان را با حضور نمایندگان آنها و کارشناسان بررسی کند تا بتوانند مفاد این لایحه را طبق موازین قانونی و منطبق با خواسته این همکاران نهایی کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منوچهر غفاری در نشستی که پیش از ظهر امروز برای بررسی مشکلات آتش نشانان برگزار شد، اظهار کرد: طی هفته‌های گذشته جلساتی با محوریت مشکلات و مطالبات آتش نشانان برگزار که خروجی آنها به تنظیم لایحه‌ای از سوی شهرداری منتج شده است.

وی توضیح داد: ترمیم حقوق دریافتی، وضعیت بیمه تکمیلی، حق حریق و اصلاح احکام کارگزینی،  بخشی از مطالبات آتش نشانان است که طی سنوات گذشته مسکوت مانده است.

وی با بیان اینکه لایحه تنظیمی از سوی شهرداری تقدیم شورای اسلامی شهر گردیه است افزود: این لایحه در جلسه آتی شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار می‌گیرد که با مساعدت و حمایت اعضای شورا برابر ضوابط اقدام و انشاا...  بخشی از مشکلات قشر زحمتکش آتش نشان مرتفع می‌گردد.

این مسئول با بیان اینکه به نمایندگی از مجموعه مدیریت شهری قدردان ایثار و فداکاری آتش نشانانی که برای نجات جان و مال شهروندان از جان خود می گذرند هستم، گفت: تلاش و از خودگذشتگی این همکاران بر کسی پوشیده نیست و تا جایی که امکان دارد برای بهبود شرایط این عزیزان تلاش خواهیم کرد.

غفاری  ادامه داد: قطعا مشکلات همکاران آتش نشانی یک شبه ایجاد نشده و بدیهی است امکان حل آنها در بازه چند ساعته وجود ندارد و از همکاران می‌خواهم تسریع در رسیدگی را داشته باشند لیکن رفع مشکل مستلزم زمان لازم است که صبوری آتش نشانان را می‌طلبد.

وی افزود: در جلسه امروز مقرر شد که فردا کمیته‌ تخصصی منابع انسانی شورای شهر با حضور نمایندگان آتش نشانان و کارشناسان خبره شهرداری تشکیل تا لایحه فوق بررسی شود که  پیش از جلسه رسمی شورا، در صورت لزوم مفاد این لایحه طبق موازین قانونی اصلاح گردد.

سرپرست شهرداری کرج بابیان اینکه رفع دغدغه آتش نشانان در اولویت کاری قرار دارد، افزود: بدون شک در فضای تعامل و گفت‌وگو بستر لازم برای احقاق حق همکاران آتش نشان فراهم می‌شود.

لایحه حمایت از آتش نشانان در جلسه آتی شورا بررسی می‌شود

لایحه حمایت از آتش نشانان در جلسه آتی شورا بررسی می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =