جلسه شورای شهر

دادستان عمومی و انقلاب کرج با بیان اینکه نباید فرصت خدمتگزاری به مردم را از دست بدهیم، گفت: عملکرد مسئولان اجرای در بوته نقد و قضاوت مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حسن مددی صبح امروز (۱۵ شهریور) در کمیته تثبیت اعیانی که با حضور معاون قضایی دادگستری استان البرز، فرماندار کرج و اعضای شورای شهر کرج در سالن اجتماعات شورای شهر برگزار شد، اظهار داشت: همان‌طور که در خصوص مسئولان گذشته اظهار نظر می‌شود و از خدمات خوب به نیکی یاد می‌کنیم، آیندگان هم در خصوص عملکرد ما قضاوت خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه عملکردهای مسئولان در ذهن مردم می‌ماند و ثبت می‌شود، گفت: فرصت خدمت کوتاه است و مدتی که به ما مسئولیت می‌دهند، زودگذر است.

مددی یادآور شد: امروز امکانات و ظرفیت لازم برای خدمات‌رسانی در کرج و سایر شهرها وجود دارد و باید طبق برنامه‌ریزی میان‌مدت و بلندمدت به شهروندان خدمات ارائه داد.

دادستان کرج افزود: از شورای اسلامی شهر کرج که فرزندان انقلابی نظام اسلامی هستند، انتظار خدمات‌رسانی بالایی وجود دارد؛ وقتی‌که خروجی تصمیمات در امور شهری کار را معطل کند موجب نارضایتی مردم خواهد شد که به‌حق است.

وی تأکید کرد: نباید مردم را ناامید کرد چراکه علت آن ناامیدی آن‌ها به رفتار ما مسئولان برمی‌گردد؛ باید با سرعت و دقت‌ کارها را پیش برد و خدمتگزاری به مردم را معطل نگذاشت.

مددی خاطرنشان کرد: امروز ارائه برخی خدمات در کرج با استانداردها فاصله زیادی دارد که باید در جهت  افزایش سطح کیفی و کمی خدمات گام‌های موثر برداشت.

وی افزود: در مسیر صحیح خدمت به مردم باید امیال شخصی و قدرت‌طلبی را کنار گذاشت زیرا عمر مسئولیت‌ها کوتاه است و لذا از این فرصت‌ها به بهترین نحو استفاده کنیم تا شرمنده مردم نباشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =