تودیع  و معارفه شهردار کرج

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه انتصابات نشان دهنده نگاه شهردار به مدیریت شهر است، گفت: کمیته شایسته گزینی انتصابات در شهرداری بر اساس تخصص و نیاز شهر و ایجاد تحول شهر راه اندازی شود.

 به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی قاسم پور در مراسم تکریم سرپرست سابق شهرداری کرج عصر روز یکشنبه ( ۱۷ مهر) با حضور اعضاء شورای اسلامی شهر، مدیران و مسئولین مدیریت شهری در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، شایسته گزینی را رویکرد اساسی در انتصابات مدیران شهرداری عنوان کرد و افزود: مدیریت شهری با راه اندازی کمیته انتصابات حتی‌المقدور از ظرفیت مغفول مانده در بدنه نیروهای مجرب درون‌سازمان استفاده کند و همچنین توجه به تخصص و تجربه افراد را مدنظر قرار دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چهارماهه سرپرست سابق شهرداری تصریح کرد: امانتداری، صداقت و با برنامه بودن برای هدایت کلانشهر کرج از اوجب واجبات است لذا با توجه به فرصت‌هایی که به هر دلیلی در طی این مدت از دست رفته است ، امیدواریم با برنامه ریزی و کار ویژه توسط سرپرست شهرداری پی گیری و دنبال شود.

قاسم پور از مجموعه مدیریت شهری خواست تا تمام توان خود را به کار گرفته و با خدمت رسانی بهتر  پاسخگوی مردم شوند.

رییس شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: ۱۴ ماه از عمر دوره ششم شورای شهر  می‌گذرد که در طی این مدت ۱۸ پروژه به همت شهرداری و شورای شهر به بهره برداری رسیده است.

قاسم پور خاطرنشان کرد: در طول این مدت اگر اطلاع رسانی خوبی داشتیم و به مردم اعلام می‌کردیم که در هر ۲۳ روز یک پروژه در این کلانشهر به بهره برداری رسیده است قطعا در کشور خوش درخشیده بودیم.

وی با بیان اینکه ناکارآمد سازی شورا و شهرداری را بر نمی‌تابیم، تاکید کرد: هر مدیر شهری که سوار قطار شود و با این قطار حرکت و تلاش کندُ در کنار شهردار موفق خواهد بود و هر مدیری که نمی‌تواند سوار قطار خدمت رسانی به شهر و مردم شود، به سرپرست جدید شهرداری اعلام کند و اجازه دهد روحیه تازه در شهر شکل بگیرد و کارها به جلو هدایت شود.

قاسم پور عنوان کرد: انتخاب مهرداد کیانی به عنوان شهردار کلانشهر کرج، گوشه ‌ای از اجماع درونی شورای شهر است و رای آقای کیانی نشان از عدم اختلاف است.

قاسمپور خاطر نشان کرد: شهردار جدید با اجماع خوبی رای آورده است و این نشان دهنده آن است که به شهر اعلام کنیم اعضای شورا به صورت  متحد در کنار شهردار هستند.

گفتنی است در پایان این جلسه حکم شهردار جدید توسط اعضای شورای اسلامی شهر به ایشان ابلاغ شد و سپس از زحمات سرپرست سابق با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =