دیدار شورا با محمدیان

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه مردم ایران پای نظام و خون شهدا هستند گفت: با چند اعتراض کوچک خدشه ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در این نشست صمیمی علی قاسم پور رئیس شورای اسلامی شهر کرج به همراه تعدادی از اعضای شورا با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت و پاسداشت دلاوری‌ها و جان‌فشانی‌های سبز جامگان نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه تأمین نظم و امنیت، با حضور در ستاد فرماندهی استان البرز با فرماندهی انتظامی استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

وی با بیان اینکه امنیتی که امروز داریم را مدیون سبزقامتان نیروی انتظامی هستیم، از تلاش‌های مجدانه و ارزنده سردار محمدیان فرمانده محترم نیروی انتظامی استان البرز  و همکاران ایشان در تامین نظم و امنیت و اتفاقات چند هفته اخیر تجلیل و قدردانی نمود و اظهار داشت: امیدوارم دشمن به زودی بفهمد مردم ایران با مردم هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیستند و ان شالله این موضوعات هر چه زودتر جمع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: امیدوارم هموطنانی که این روزها  وارد موضوعاتی که شدند هدایت شوند و به آغوش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگردند.

قاسم پور بیان کرد: به دنبال شکل گیری اغتشاشات اخیر، نیروی انتظامی استان البرز با تمام توان جهت حفظ و برقراری امنیت در جامعه وارد میدان شد در این راستا از صبر نیروی انتظامی در برخورد با معترضان قدردانی  و امنیت امروز جامعه را مدیون خدمات آن‌ها می دانیم که با تدابیر و تلاش‌های شبانه روزی خود نعمت امنیت را برای عموم شهروندان به ارمغان می آورند.

یگان انتظامی مدیریت شهری راه اندازی شود

سردار محمدیان در این دیدار بر تعامل و همکاری این دو دستگاه اجرایی تاکید و بیان کرد: هدف و اولویت اول نیروی انتظامی ایجاد امنیت و آرامش در جامعه است که برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

وی بیان کرد: از آغاز جوسازی‌های صورت گرفته از سوی رسانه‌های معاند پلیس به صورت شبانه روزی پای کارآمد و سعی کرد اغتشاشات و تجمعات صورت گرفته را با کمترین خسارت کنترل کند.

سردار محمدیان در بخش دیگری از سخنانش از شهردار و اعضای شورای شهر درخواست کرد تا یگان انتظامی مدیریت شهری در راستای پلیس ساختمان، پلیس پارک و جلوگیری از ساخت و سازها و ... راه اندازی کند.

مردم ایران پای نظام و خون شهدا هستند

مردم ایران پای نظام و خون شهدا هستند

مردم ایران پای نظام و خون شهدا هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =