قهرمانی

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و نیروی انسانی شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری نباید در زمینه تکمیل و اتمام پروژه‌ها تعلل یا اهمال کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مریم قهرمانی صارم در نطق پیش از دستور هفتاد و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر کرج اظهارداشت: با توجه به انتخاب شهردار کلانشهر کرج و فصل انجام پروژه‌های عمرانی شهر بر این اساس مدیریت شهری همواره تلاش کند تا پروژه‌های مهم این کلانشهر را براساس زمان بندی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به نتیجه و اتمام برساند.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و نیروی انسانی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اثر منفی و سابقه طولانی شدن دوره ساخت پروژه‌های ناتمام در روند توسعه شهر، افزود: از این منظر همانطور که بارها در جلسات گوناگون تأکید و تصریح شده مدیریت شهری موظف است تا پروژه‌های در دست اجرا همچون پیگیری ادامه بلوار ناصربخت و توافقات با تعاونی ارتش، تعطیلی پروژه بلوار قزل حصار و تعطیلی پروژه پارکینگ خانواده در منطقه  ۸ که مطابق برنامه زمان بندی می بایست ابتدای سال ۱۴۰۱ به افتتاح می رسید را در زمان مقرر تمام و بهره‌برداری کند.

قهرمانی صارم بیان کرد: عدم انجام تشریفات مناقصه اجرای سه تقاطع غیر همسطح علیرغم گذشت ۷ ماه از سال ، پیشرفت بسیار کم پروژه پارک رود و عملا تعطیلی پروژه و به روز نشدن تابلوها و علائم ترافیکی با توجه به تغییر مسیرهای تردد و حجم متغیر ترافیک از اقدامات اساسی است که شهردار بایستی هر چه سریعتر پی گیری کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج به عدم تحقق بودجه جاری شهرداری اشاره و خاطرنشان کرد: حدود ۶۰۰ میلیارد هزینه‌های جاری شهرداری افزایش یافته است که تاکنون و در این مدت شش ماهه محقق نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =