6

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از منطقه ۶ کرج بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محمد اسدیان در بازدید از واحدهای خدمات رسان اداری، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان در جریان روند اجرایی منطقه قرار گرفت.

اسدیان در این بازدید سرزده به نقش مهم تعامل سازنده با شهروندان و رفع مشکلات آنان در کوتاه‌ترین زمان برای دستیابی به اهداف شورا و شهرداری اشاره و از تلاش‌های کارکنان منطقه در این راستا قدردانی و بر تداوم این مهم تأکید کرد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر کرج ضمن ابراز رضایت از فرآیند خدمت‌رسانی به مراجعین اظهار داشت: با توجه به وسعت منطقه و نیازهای شهروندان و مطالبات آنان شایسته است تا خادمین مردم در این منطقه مثل همیشه برای تسهیل در امورات شهروندان و رفع دغدغه آنها تلاش کنند.

اسدیان خاطرنشان کرد: هیچ مانع و مشکلی نتوانسته مدیریت شهری را از انجام رسالت خطیر و انسانی‌اش که همان خدمت صادقانه به مردم است دلسرد کند.

علی فروغی سرپرست منطقه ۶ کرج در این دیدار ضمن اشاره به پروژه‌های عمرانی، ترافیکی، خدماتی، فضای سبز که در سطح این منطقه انجام‌شده است، وجود برخی کاستی‌ها در بحث زیرساختی و امکانات و اعتبارات موردنیاز را یادآور شد و موارد را با عضو پارلمان شهری در میان گذاشت تا در جلسات بودجه‌ای نسبت به آن‌ها توجه ویژه‌ای شود.

در پایان این دیدار اسدیان با اعلام رضایت از عملکرد مدیر منطقه و مطلوب خواندن خدماتی که به شهروندان ارائه می‌شود، بر ضرورت تسریع در پیگیری اهداف پیش بینی شده تاکید کرد.

هیچ مانعی نتوانسته مدیریت شهری را از خدمت صادقانه به مردم دلسرد کند

هیچ مانعی نتوانسته مدیریت شهری را از خدمت صادقانه به مردم دلسرد کند

هیچ مانعی نتوانسته مدیریت شهری را از خدمت صادقانه به مردم دلسرد کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =