• ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
  • کد خبر: 81961
قاسمپور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج از مدیریت شهری، معاونت مالی و اقتصادی و اعضای شورا در خصوص پی‌گیری و تصویب لایحه آئین نامه تهاتر و تعیین تکلیف دیون و طلب شهرداری از مودیان و بستانکاران شهرداری تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی قاسم پور در ابتدای هفتاد و ششمین جلسه رسمی شورای شهر کرج به تصویب آئین نامه تهاتر اشاره کرد و اظهارداشت: یکی از موضوعات مهمی که شورای دوره ششم پیگیر آن بود آیین نامه تهاتر بود که در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی و در جلسه رسمی شورا به اتفاق آراء حاضرین تصویب شد و پس از طی فرآیند قانونی به کمیته تطبیق فرمانداری ارسال می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج از راه اندازی سامانه تهاتر در راستای شفافیت خبر داد و تصریح کرد: شورای شهر با رویکرد شفافیت و اتاق شیشه‌ای و در راستای خدمت رسانی به مردم کار خود را آغاز کرده است و امیدواریم قدم‌های خوبی در این زمینه برداریم و از موضوعات فسادزا جلوگیری شود.

قاسم پور بیان کرد: کلیه بستانکاران شهرداری که دارای طلب تهاتری و یا درخواست تبدیل طلب نقد به تهاتر را دارند می‌بایست نسبت به ثبت مبلغ بستانکاری به تفکیک نقد و تهاتر و مشخصات کامل که در سامانه تعریف شده است اقدام نمایند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: امیدواریم با تعاملی که اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری با یکدیگر دارند بتوانیم در جهت رفاه شهروندان گام‌های جدی برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =