قرآن

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات تلاوت‌های مجلسی البرز ویژه آقایان به همت اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی شهرداری کرج ۲۶ آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

محسن برجی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در مرحله استانی چهارمین دوره تلاوت‌های مجلسی برای انتخاب قاری برتر مجلسی و مردمی در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ قرآن‌کریم و قرائت ترتیل در البرز آغاز شده است.
وی اضافه کرد: متقاضیان برای شرکت در این مسابقه باید فایل صوتی تلاوت هشت تا ۱۰ دقیقه‌ای خود را به صورت تلاوت مجلسی از شنبه، ۱۷ آبان در پیام‌رسان ایتا به همراه نام و نام‌خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد و آدرس محل سکونت به شماره ۰۹۱۲۰۵۰۴۹۳۹ ارسال کنند.

معاون شهردار کرج ادامه داد: این مسابقات ویژه آقایان در رده سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود و در هر رده سنی حداکثر ۶ نفر توسط داوران برای شرکت در مرحله نهایی مسابقه انتخاب خواهند شد.

به گفته برجی در مرحله نهایی این مسابقه قاری برتر از طریق رای مردمی انتخاب می‌شود و سه نفر برتر بالای ۱۸ سال هم به مرحله کشوری این مسابقات راه پیدا می‌کنند.

وی گفت: همچنین این مسابقه در استان البرز، ۲۶ آبان‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد المهدی واقع در سه‌راه رجایی‌شهر، کوی کارمندان جنوبی، ولیعصر ۶ برگزار و از بین حاضران در جلسه به قید قرعه به ۶ نفر کمک هزینه سفر مشهد مقدس اهدا می‌شود.

شرکت‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۴۴۹۴۰۰۰ دبیرخانه مسابقه و اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج تماس بگیرند.

چهارمین دوره مسابقات تلاوت‌های مجلسی استان البرز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =