رحیمی

رئیس کمیسیون عمران وحمل و نقل شورای شهر به نحوء فعالیت و توسعه خدمات دستگاه‌های خدمات رسان و حفار اشاره کرد و اجرای نظام مند و مرمت فنی معابر را خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی اظهار کرد: متاسفانه وضعیت حفاری‌هایی که دستگاه‌های خدمات رسان در سطح شهر کرج انجام می‌دهند با نارضایتی‌هایی از سوی مردم در بخش‌های مختلف مواجه شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج گفت: با توجه به نحوه فعالیت دستگاه‌های خدمات رسان و حفار که در سطح شهر برای شهروندان مشکلاتی ایجاد می‌کنند در جهت حفظ سرمایه های شهر و رفاه هر چه بیشتر شهروندان بزودی از دستگاه‌های متولی دعوت می‌شود تا با تفاهم نامه‌های فنی و اجرایی این تعامل را به حداکثر رسانده تا رضایت شهروندان را بیش از پیش داشته باشیم.

رحیمی، نحوء غیر اصولی در اجرای زیر سازی و رو سازی، سپرهای حفاری توسط دستگاه‌های حفار و خدمات رسان استان را جزء شکایت‌های مردمی، محلی و همچنین مدیریت شهری دانست که باید زحمات این دستگاه‌ها با اصلاح تفاهم نامه ونشست‌های فنی توسعه بیشتری یابد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت هماهنگی بین دستگاه‌های خدمات رسان اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا با هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون سازمان‌های آب، برق، گاز و مخابرات از دوباره‌کاری در حفاری‌ها و آسفالت معابر جلوگیری شود.

به گفته رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج؛ باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که علاوه بر فراهم نمودن امکانات و شرایط مناسب در مناطق ده‌گانه، خدمات رسانی به شهروندان نیز به بهترین شکل ممکن انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =