دیدار با خانواده شهدا

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج گفت: امنیت و اقتدار کشور مدیون ایستادگی و ثمره خون شهیدانی است که جان خود را در طبق اخلاص نهادند و مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رئیس شورای اسلامی شهر کرج به همراه جمعی از اعضای شورای شهر  با خانواده شهیدان فهمیده دیدار و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

 رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج در این دیدار ضمن تقدیر از رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و استقامت شهدا و خانواده‌هایشان در دوران دفاع مقدس، عظمت ملت بزرگ ایران را حاصل و ثمره خون شهدا عنوان کرد و اظهارداشت: امروز قدردانی از شهیدان و استمرار راه آنها وظیفه ملی و همگانی است و از خداوند متعال استمداد می‌طلبیم که شیوه زندگی شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا در محضر آنان شرمنده نباشیم.

حجت الاسلام علیرضا سعیدی تصریح کرد: تکریم و قدردانی از ایثار و فداکاری این عزیزان نشانگر این مسئله است که مردم و مسئولان پای عهد و آرمان خود ایستاده و دنباله رو هدف و آرمان این بزرگواران هستند.

وی بیان کرد: امنیت و اقتدار کشور مدیون ایستادگی و ثمره خون شهیدانی است که جان خود را در طبق اخلاص نهادند و مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند.

در ادامه نیز اعضای شورای شهر کرج با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، هدف از این دیدار را دلجویی از خانواده شهدا، اعلام پیروی از آرمان‌های شهدا و لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب عنوان کردند.

خانواده معظم شهدا مایه فخر ملت و عزت کشور هستند

خانواده معظم شهدا مایه فخر ملت و عزت کشور هستند

خانواده معظم شهدا مایه فخر ملت و عزت کشور هستند

خانواده معظم شهدا مایه فخر ملت و عزت کشور هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =