جواد چپردار

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج با انتقاد از انتقال نیروهای مامور به شهرداری گفت: تا جاییکه ممکن است از انتقال یا جابجایی نیروها تحت عنوان مامور به شهرداری جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، جواد چپردار در خصوص لایحه نیروهای مامور به شهرداری اظهار داشت: انتظار این است قبل از طرح لایحه دوفوریتی به صحن علنی شورا با اعضا در خصوص ضرورت بکار گیری و جایگاه مدیریتی مد نظر مشورت یا رایزنی شود و در یک جلسه از صحن اتخاذ تصمیم بدون مقدمه شایسته نیست.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تصریح کرد: انتقال نیرو یا مدیر به دلیل جهادی بودن قابل قبول نیست ما به اندازه لازم در شهرداری کرج نیرو و مدیر نخبه یا جهادی داریم و نیاز به ماموریت نخواهیم داشت.

چپردار بیان کرد: با ماموریت افراد جدید به شهرداری مخالفم چون به قدر کفایت نیرو کارآمد، مدیر و معاون در بدنه شهرداری وجود دارد و این رویه با صیانت از شایستگی و پتانسیل مدیریت شهری مغایرت دارد.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر کرج؛ ماموریت افراد در مواقع بسیار ضروری، تخصصی و با کسب اتفاق رای و نظر اعضای شورا در موارد خاص و محدود شاید قابل بررسی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =