مسعود محمدی

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: توسعه زیرساخت‌های شهری در مناطق کم برخوردار مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مسعود محمدی به همراه دکتر عباسی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و مجتبی حاجی قاسمی عضو شورای اسلامی شهر کرج و مدیر منطقه ۱۰ شهرداری از پروژه‌های در دست اجرای منطقه و وضعیت محلات کم برخوردار بخصوص خط ۴ حصار بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: عزم شورای دوره ششم رفع مشکلات محلات و مناطق کمتر برخوردار و رسیدگی به محلاتی است که به هر دلیلی از حیث خدمات شهری عقب مانده‌اند و باید به هر ترتیبی که شده جبران شود و شهرداری هم باید در این زمینه عزمی جدی داشته باشد.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در این بازدید ضمن بررسی پروژه‌های منطقه از فاز دوم پارک المهدی در محله خلج آباد، تپه الله اکبر، پارک سایه در محله خلج آباد، لوله گذاری بلوار شمس در جهان نما، پیاده سازی خط ۴ حصار بازدید میدانی شد.

محمدی با بیان اینکه امید داریم با بررسی دقیق تر و نگاه کارشناسانه و اجرایی کردن پروژه‌های در دست اقدام مشکلات محلات کم برخوردار را کاهش دهیم، افزود: احیای فضای شهری همچون پیاده سازی خط ۴ حصار می‌تواند نقش موثری در راستای تامین رفاه عمومی و زیبا سازی معابر شهری داشته باشد .

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه  شورای شهر در بودجه ۱۴۰۱، توسعه مناطق کم برخوردار را مورد توجه قرار داده افزود: بودجه مناطق کم برخوردار به خصوص منطقه ۱۰ شهرداری کرج نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است ودر بودجه سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

محمدی خاطرنشان کرد: موارد شناسایی شده در این بازدید و درخواست‌های مطرح شده بررسی و در دستور کار شهرداری منطقه قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =