9

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج در اولین روز کاری خود با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) واقع در محله کوی کارمندان جنوبی، در جمع شهروندان حضور یافت و از نزدیک مسائل و مشکلات آن‌ها را موردبررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مهدی رشیدی در این دیدار چهره به چهره که با محوریت منطقه و گروه جهادی انصار المهدی (عج) و بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) صورت گرفت، گفت: مدیریت شهری کرج بر آن است تا با ارائه خدمات حداکثری و تسهیل زندگی شهروندان، زمینه را برای نزدیکی هرچه بیشتر مردم به شهرداری و افزایش میزان مشارکت‌پذیری آنان در اداره شهر فراهم آورد.

رشیدی؛ بابیان اینکه این نشست‌ها باهدف ارتباط‌گیری نزدیک با مردم برگزار می‌شود، گفت: نشست‌های مردمی زمینه‌ساز تصمیماتی است که در جلسات بین مدیران و مسئولین اتخاذ می‌شود.

وی بر ضرورت یاری‌رسانی شهرداری به شهروندان به‌ویژه مناطق کم برخوردار در راستای افزایش ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد و خواستار مساعدت در ساخت مسجد، راه‌اندازی پارک‌های ورزشی، احداث مجموعه‌های تندرستی و جاده سلامت در محلات این منطقه شد.

این مسئول گفت: از دیگر مؤلفه‌های مهمی که می‌تواند در توسعه فرهنگی محلات تأثیرگذار باشد، همکاری و تعامل مساجد، مدارس و پایگاه‌های بسیج و سایر مجموعه‌های دولتی و مردم‌نهاد است.

سرپرست منطقه ۹ کرج، موضوع هویت بخشی به محلات را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: هویت بخشی به محلات و پرورش استعدادها در آن بسیار کارآمد بوده و گنجینه ارزشمندی برای شهر محسوب می‌شود.

مهدی رشیدی با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم فرصتی ارزشمند است، گفت: تعامل و حضور مداوم مدیران و عوامل مدیریت شهری بین شهروندان و قرار گرفتن در کنار آن‌ها باعث دلگرمی شهروندان و انعکاس هرچه بهتر درخواست‌های شهروندان و اقدامات شهرداری‌خواهد شد.

سرپرست منطقه ۹ کرج با شهروندان محله کوی کارمندان جنوبی دیدار کرد

سرپرست منطقه ۹ کرج با شهروندان محله کوی کارمندان جنوبی دیدار کرد

سرپرست منطقه ۹ کرج با شهروندان محله کوی کارمندان جنوبی دیدار کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =