5

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: با هدف ایجاد چشم‌اندازی زیبا، عملیات کاشت ۱۵ هزار نشاء گل فصلی در مساحت چهار هزار و ۵۲۰ مترمربع از سطح معابر، بلوارها، پارک‌ها و میدان‌های منطقه انجام شد.

حسین عطائی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به عملیات کاشت گل‌های فصلی پاییزه در سطح شهر گفت: فضای سبز این منطقه اقدام به کاشت بیش از ۱۵ هزار نشاء گل فصلی در راستای بهبود منظر شهری و باهدف ایجاد محیط شهری مناسب و زیبا در سطح منطقه کرده است.

عطائی با اشاره به هرس گسترده درختان در سطح منطقه افزود: در طول هفته گذشته هرس درختان سرشاخه خشک آغاز شده که با برنامه‌ریزی صورت گرفته به‌ تناوب در حال اقدام در محلات دیگر هستیم.

این مسئول به افزایش سرانه‌های فضای سبز در سطح این منطقه اشاره کرد و گفت: حوزه فضای سبز اقدامات گسترده‌ای را در این زمینه با کاشت درخت و نهال‌های گوناگون در معابر و بوستان‌ها انجام داده که این امر با هدف افزایش سرانه فضای سبز و ارتقاء سیمای بصری اجرایی شده است.

این مسئول گفت: توسعه فضاهای سبز اصل مهمی است که این روزها در مدیریت شهری با اهمیت‌تر از پیش جلوه کرده و تلاش داریم هرروز در ایجاد طرحی نو بر کالبد شهر تلاش کنیم و این نوید را خواهیم داد که به‌زودی چند پارک محله ای باهدف ارتقای فضای سبز منطقه احداث و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی در پایان با تأکید بر حفظ و مراقبت از درختان و فضای سبز بیان کرد: حفظ و نگهداری از درختان و فضای سبز مهم‌تر از کاشت آن‌ها محسوب می‌شود و حوزه فضای سبز این منطقه نیز با برنامه‌ریزی‌ این اقدام را در تمامی سطح منطقه اجرایی می‌کند.

کاشت ۱۵ هزار نشاء گل فصلی در منطقه ۵ / حفظ درخت مهمتر از کاشت آن است

کاشت ۱۵ هزار نشاء گل فصلی در منطقه ۵ / حفظ درخت مهمتر از کاشت آن است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =