سعید صفری ( شهردار منطقه 4 )

سرپرست منطقه ۴ شهرداری کرج، گفت: بودجه عمرانی‌ امسال این منطقه حدود ۷۵ میلیارد تومان است که ۵۵ میلیارد تومان آن صرف ردیف‌ها و هرینه‌های عمرانی منطقه می‌شود.

سعید صفری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: با اشاره به اینکه بودجه منطقه در سال جاری حدود ۴۸۸ میلیارد تومان تصویب‌ و ابلاغ شده، اظهار کرد: طی برنامه‌ریزی و بررسی‌های کارشناسانه بخش از این اعتبار سهم شهرداری کرج برای اجرای پروژه‌های عمرانی شاخص شهر و مابقی آن صرف اقدامات عمرانی و هزینه‌های جاری منطقه می‌شود.

صفری با اشاره به اینکه بیشترین اعتبار عمرانی منطقه صرف بهسازی و رفع نیازهای محلات محروم منطقه خواهد شد، گفت: اعتبارات عمرانی که برای این منطقه در نظر گرفته‌ شده نزدیک به ۷۵ میلیارد تومان است که حدود ۲۲ میلیارد تومان آن صرف هزینه‌های حفظ و نگهداری فضای سبز و ۵۵ میلیارد تومان آن صرف هزینه‌ها و اقدامات عمرانی منطقه می‌شود.

پروژه کنارگذر مهرشهر به‌عنوان شاخص‌ترین پروژه شهر محسوب می‌شود

سرپرست منطقه ۴ شهرداری کرج بابیان اینکه پروژه کنارگذر مهرشهر یکی از بزرگ‌ترین و شاخص‌ترین پروژه‌های شهر محسوب می‌شود، افزود: فاز سوم این پروژه زیر بار ترافیک رفت و این ظرفیت وجود دارد که در سال‌های آتی با تملک معارضین، فازهای بعدی هم ادامه پیدا کند.

صفری با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این پروژه اتصال خوبی در مجموعه شبکه معابر شهری در محورهای شمال به جنوب شهر به وجود می‌آید، افزود: با افتتاح کامل پروژه کنار گذر مهرشهر از جنوب اتوبان بلوار یادگار امام (ره) به شهر ماهدشت و فرودگاه پیام متصل خواهد شد.

سرپرست منطقه ۴ کرج بابیان اینکه مطالعات فازهای بعدی این پروژه در حال انجام است و امیدوارم بعد از تصویب، عملیات عمرانی آن در سال‌های بعد ادامه و با بهره‌برداری کامل این پروژه ترافیک منطقه مرکزی و بخشی از خیابان شهید بهشتی و سه‌راه رجائی شهر و ترافیک جنوب شهر کرج کاهش یابد.

صفری در ادامه صحبت‌های خود به اجرای دو پروژه عمرانی مهم دیگر در منطقه اشاره کرد و گفت: پروژه اتصال خیابان طالقانی در بلوار ولیعصر با پیشرفت ۵۰ درصد و پروژه خیابان هفتم از دیگر اقدامات عمرانی منطقه و از مطالبات اصلی شهروندان این منطقه بوده که در حال اجرا است.

وی افزود: پروژه اتصال خیابان طالقانی در حال اجرای عملیات زیر سازی است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدوارم تا دو ماه آینده عملیات آسفالت آن آغاز و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

 احداث ۳ پارک محله‌ای در منطقه چهار کرج

سرپرست منطقه ۴ شهرداری کرج از احداث سه پارک محله‌ای در این منطقه بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر کرج مبنی بر توسعه فضای سبز شهر در محلات مناطق شهر کرج خبر داد و گفت: در این راستا سه پارک محله‌ای در این منطقه احداث‌شده است.

وی بابیان اینکه پارک محله‌ای ندا با همکاری سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری در این منطقه تکمیل‌ شده است، افزود: دو پارک نور و پارک هم‌جوار مسجد امام علی (ع) واقع در چهار باندی مهرشهر با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی در حال احداث و در آینده در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =