7

سرپرست شهرداری منطقه ۷ از آماده‌باش ۶۰ نیروی خدمات شهری برای خدمات رسانی به شهروندان در زمان بارندگی خبر داد.

آرش یگانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اینکه طی دو روز گذشته شاهد بارش نزولات آسمانی بودیم، اظهار کرد:  خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده شاهد کمترین آب‌گرفتگی در منطقه بوده‌ایم.

یگانی از به‌کارگیری ماشین‌آلات زمستانی و تمهیدات لازم به‌منظور آمادگی برای مواجهه حوادث احتمالی خبر داد و گفت: با پیش‌بینی تمهیدات لازم، آمادگی کامل نیروهای انسانی و برخورداری از تجهیزات در مواجهه با بارش‌های سنگین، شاهد بازگشت به روند و وضعیت معمول در کمترین زمان بودیم.

وی همچنین تصریح کرد: به‌منظور حفظ آمادگی در مواجه با روزهای یخبندان، آماده‌ایم تا به‌موقع وظایف محوله را انجام داده و در راستای کاهش صدمات جانی و مالی به شهروندان تمهیدات لازم را اتخاذ نماییم.

وی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در این راستا به شناسایی نقاط بحران‌خیز در راستای جلوگیری از پدیده یخ‌زدگی و پخش شدن آب در سطح معابر اشاره و تأکید کرد: عوامل اجرایی در محل‌های مستعد بحران و آب‌گرفتگی مستقر هستند تا نسبت به رفع و کاهش مشکلات اقدام لازم را به عمل‌آورند.

این مسئول در ادامه از شهروندان خواست تا ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری به سالمندان و دیگر اقشار آسیب‌پذیر در این روزهای برفی کمک و مساعدت نمایند و در صورت نیاز به کمک و مساعدت در مواجه با یخ‌زدگی و مشاهده هرگونه مشکل در همین خصوص با اعلام به سامانه ۱۳۷ خدمتگزاران خود را در شهرداری یاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =