جلسه شورای معاونین شهرداری کرج برگزار شد

شهردار کرج با بیان اینکه برای سال آینده پروژه میدان جمهوری اولویت نخست مجموعه مدیریت شهری خواهد بود، خاطرنشان کرد: بر اساس بودجه پیش بینی شده باید پروژه‌هایی مهمی برای شهر تعریف و آغاز به کار کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی در جلسه‌ای که با حضور معاونین و مدیران حوزه‌های مختلف برگزار شد، با اشاره به اینکه شهرداری کرج از لحاظ درآمدی با وضعیت بحرانی روبرو است، اظهار داشت: امروز شهرداری در بحث درآمدی شرایط مناسبی را تجربه نمی‌کند.

وی با بیان اینکه برخی وظایف به فراموشی سپرده شده، عنوان کرد: در حوزه عمرانی عملا هیچ پروژه بزرگی در حال احداث نیست.

تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی شهروندان را دلگرم می‌کند/ ضرورت احیای منابع درآمدی

شهردار کرج ادامه داد: زمان بر شدن برخی پروژه‌های قدیمی مردم را بدبین کرده که باید از فرصت به وجود آمده برای ارائه خدمات مطلوب و تغییر چهره ایجاد شده نهایت استفاده را برد.

کیانی گفت: برای سال آینده باید وضعیت شهرداری کرج در همه حوزه‌ها تغییر کند، به ویژه در حوزه عمرانی، قطعا پروژه‌های عمرانی مردم را دلگرم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برای سال آینده پروژه میدان جمهوری اولویت نخست مجموعه مدیریت شهری خواهد بود، خاطرنشان کرد: بر اساس بودجه پیش بینی شده باید پروژه‌هایی مهمی برای شهر تعریف و آغاز به کار کند.

تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی شهروندان را دلگرم می‌کند/ ضرورت احیای منابع درآمدی

شهردار کرج در ادامه به مدیران کم کار هم هشدار داد و خاطرنشان کرد: برخی مدیران در تامین منابع درآمدی و تحقق بودجه‌های مصوب عملکرد موفقی نداشته‌اند و باید در این خصوص تغییرات جدی در برنامه‌های خود ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه فعلا در حال ارزیابی مدیران هستیم، یادآور شد: قطعا یکی از روش‌های تشخیص مدیران موفق بررسی عملکرد آنان در حوزه مالی است. در این حوزه هیچ تعارفی با مدیران نخواهیم داشت.

کیانی گفت: انتظار دارم مدیران به همراه مسئولان حراست و بازرسی وجب به وجب مناطق تحت مدیریت خود را به صورت مستمر بررسی، چالش‌های احتمالی را پیش بینی و برای حل آن برنامه ریزی داشته باشند.

تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی شهروندان را دلگرم می‌کند/ ضرورت احیای منابع درآمدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =