ایزدیار

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: متمم بودجه ۱۴۰۱ نشان ‌دهنده اوج تجربه شورای ششم و شهرداری در تدوین و تصویب بودجه است.

به گزارش پایگاه پایگاه خبری کرج امروز، عمار ایزدیار در پایان هشتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضای شورا، شهردار کرج، معاونین و مدیران شهری برگزار شد در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک روز دانشجو اظهار داشت:در این جلسه صورت جلسات کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در خصوص متمم پیشنهادی سال ۱۴۰۱ قرائت و اتخاذ تصمیم شد.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن قدردانی از شهرداری در تقدیم به موقع متمم و لایحه بودجه به شورا، تصریح کرد: هر سال در ماه‌های پایانی سال و بنابر افزایش درآمد شهرداری، ردیف بودجه‌های اعتباری شهرداری اصلاح و به تصویب شورای اسلامی‌ شهر و تأیید فرمانداری می ‌رسد که این اقدام در سال‌ جاری نیز دنبال شد.

ایزدیار از تصویب بودجه ۶ هزار و ۱۶۳ میلیارد تومانی بودجه مصوب امسال خبر داد و بیان کرد: کلیه مصوبات صورت جلسات کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در خصوص متمم پیشنهادی سال ۱۴۰۱ مطرح و با قید اینکه کد بودجه پروژه مطالعاتی ساماندهی مشاغل، ایجاد روز بازار و بازارهای روز مشارکتی و موقت با پیشنهاد افزایش رقم  به متمم بودجه سال ۱۴۰۱ ردیف مربوطه افزایش یافت و به اتفاق آراء حاضرین به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه ۴۹ درصد متمم بودجه هزینه‌ای و ۵۱ درصد به بودجه عمرانی اختصاص داشت، افزود: ۱۴ تبصره به متمم بودجه شهرداری در راستای درآمد پایدار مصوب شد.

وی با عنوان اینکه پیش‌بینی ما این است که در بودجه ۱۴۰۲ شاهد رعایت دقیق اصول بودجه ‌نویسی باشیم، تاکید کرد: در بررسی‌های صورت گرفته، عملکرد شهرداری کرج بسیار ارزنده و قابل قبول بوده و خدمات شهری مطلوبی را در خدمت رسانی به شهر انجام داده است که قابل تقدیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =